    From: Cezar <c...@t...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Odtwarzanie sygnałów logicznych.
    Date: Mon, 22 Jan 2024 11:46:46 +0000

    On 21/01/2024 21:56, heby wrote:
    > Cześć.
    >
    > Czasami przydałby się jakiś prosty przyrząd, potrafiący "odtworzyć"
    > pewna sekwencję logiczną na wyjsciach.
    >
    > Obecnie mam taki problem, że musze zdebugować dość złożony problem, na
    > około 16 liniach logicznych. Częstotliwości rzędu pojedynczych MHz. W
    > zasadzie potrzebuję tylko sterować liniami, bez czytania (ale z
    > czytaniem, przynajmniej kilku, była by bajka).
    >
    > Widział ktoś może jakiś projekt takiego "odtwarzacza", do którego mogę
    > wrzucić "nagranie" w formacie VCD oraz, najlepiej, miałby jakieś API do
    > pythona lub C++?

> [...]

    Kiedyś (jakieś 8-10 lat temu) do podobnych celów używałem płytki z
    FT2232H a dokładnie do odczytywania i pisania pamięci równoległych NAND.

    Jest tam opcja synchronicznego bit-bang i do tego dość dobre biblioteki
    w pythonie.
    Ma też funkcję typu "Host Bus Emulation Mode" gdzie może emulować szynę
    AT lub dowolnego MCU / CPU

    https://ftdichip.com/software-examples/mpsse-project
    s/#HostBusEmulation

    Gotowe płytki są do dostania: https://www.ebay.co.uk/itm/195476693047 -
    Z tego co pamiętam to każdy kanał można osobno ustawić na 3.3 lub 5V
    więc odpada robienie level shiftera

    c.