  • 21. Data: 2009-06-24 14:40:43
    Temat: Re: Odświeżanie rękawic skórzanych sprayem antybakteryjnym do butów?
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Artur Zabroński" <a...@g...com> napisał w
    wiadomości
    news:9b13fdd9-2a87-417c-bb69-a6b335084410@l28g2000vb
    a.googlegroups.com...
    On 24 Cze, 15:34, "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

    > W takim razie w moich problemem musi być ta tkanina w środku.
    > Pewnie nasiąkła potem.

    Też mam materiałową wyściółkę i zero problemu.
    > Wracam więc do mojego pierwszego pytania: czy próbowaliście na rękawice
    > stosować preparaty do butów?

    Ile dałeś za te rękawice? Może taniej w eksploatacji wyjdą skórzane
    rękawice niż spraye odświeżające i cały zachód z nimi związany, ja to
    bym nie chciał żeby mi ręce pachniały sprayem do odświerzania
    butów :-)

    ----------------------------

    Nie były jakoś szczególnie drogie: około 130 zł. Firma jakaś B2.
    Mierzyłem sporo różnych rękawić i gdy trafiłem na te - idealnie pasowały do
    dłoni.
    Wszystkie inne (także 2x droższe) były jakieś takie... niewarte
    zainteresowania.

  • 22. Data: 2009-06-24 15:46:11
    Od: Ditron <t...@g...com>

    On 24 Cze, 16:40, "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

    Rekawice skorzane posiadajace w srodku wysciolke zaczna smierdziec jak
    najbardziej.
    Pierdolita koledzy ze nie smierdzom. Jak sie lapy spoca to co sie
    dzieje z potem ?
    Odp: wchlaniany jest przez wysciolke. Jak sie lapy tak poca i poca to
    po 2 sezonach wysciolka zaczyna jebac.
    Moze wszystkim, ktorzy tu pisza ze nie smierdza (pomijajac tych co
    maja rekawice "letnie" w ktorych rece sie im nie poca) po prostu nie
    przeszkadza smrod lub go nie dostrzegaja gdyz przyzwyczajeni sa do
    smrodu (brudu i syfu chcialem dodac tez).
    Nikogo nie obrazajac, wracajac do tematu: Ja swoje wypralem w pralni
    chemicznej. Smrod potu, oraz jego skladniki i zywiace sie nimi
    bakterie zostaly usuniete, jednakze proces rozpuscil klej ktory
    trzymal wysciolke na miejscu i teraz musze ostroznie zdejmowac
    rekawice zeby wysciolka nie powylazila z palcow - bo potem jest klopot
    zeby ja tam ponownie umiescic.
    Tak wiec propnuje znalezc lepszy sposob.
    W ostatecznosci - cos za cos - nie smierdzace rekawice w zamian za
    migrujaca wysciolke.
    powodzenia

  • 23. Data: 2009-06-24 16:43:47
    Od: Drutek <d...@w...pl>

    Magic pisze:

    > Stosuję jedynie impregnat do skóry i tkanin firmy Deichmann, na buty,
    > cały ubiór i rękawice, bez różnicy.

    Totrzeba jednak zastosowac :)

    > A prac nie ma po co, wystarczy zrobić przelot w deszczu.

    A prawda toto. Rode krzyczała na muchi na kurtce. Nie bardzo mi sie
    chciało psikac jakims siuwaksem. Po deszczu skura jak nowa :)
    Co ciekawe - prawie nie przemiekła.
    A co do rekawić - wyrwałem od Demczuka jakiś wysoki model Helda, reka mi
    sie troche poci, ale nie przemiekły ni troszeczke :).

    pzd

    Drutek

    --
    klx; 0,5xCBX 650; 1,5xXJ750 seca; xb12s; fjr; fxr;
    Złoty Felkowski Braincap'07

  • 24. Data: 2009-06-24 18:56:15
    Od: "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com>

    Użytkownik "Marcin N" napisał :
    > Czy próbowaliście odświeżać skórzane rękawice (które szybko przestają
    > pachnieć świeżością) sprayem antybakteryjnym do butów?
    > Może macie inne sposoby na odświeżanie wnętrza rękawic. Jeżdżę od miesiąca
    > i po wyjęciu dłoni z rękawic - tak mi śmierdzą, że nawet umycie rąk mydłem
    > nie chce pomóc.

    Mam to samo. Ostatnio nawet wyprałem ręcznie, potem wymiana wody i
    zostawiłem w misce z proszkiem i wodą na parę godzin. Potem kilkukrotne
    płukanie. Po wyschnięciu pojechałem na zlocik, wyjąłem łapki i jebiom dalej.
    Szukam nowych, chyba nie ma wyjścia.
    To są jakieś skórzane z bazaru, kupione za 140 zyla. Przelatałem w nich 3
    lata. Teraz spróbuję chyba jakichś lepsiejszych. Oglądałem fajne Heldy,
    podobują mi się też ProSummery BMW.
    --
    PZDR
    Wojciech G.

  • 25. Data: 2009-06-25 05:27:29
    Od: Lama <l...@l...cc>

    Marcin N pisze:
    > Wracam więc do mojego pierwszego pytania: czy próbowaliście na rękawice
    > stosować preparaty do butów?

    Z rękawicami nie miałem nigdy tego problemu, ale za to z butami owszem.
    Spreje do butów są do dupy (chociaż jest na nich napisane, że do butów)
    i działają bardzo krótko jeśli w ogóle działają. Za to stosuję taki płyn
    dezynfekcyjny, którego normalnie używa się w gabinetach lekarskich i
    kosmetycznych do odkażania powierzchni blatów, foteli itp. Nazywa się to
    NDO Desytol (na przykład
    http://www.sklep.mikran.pl/id2658/NDO-Desytol-dezynf
    ekcja-wyciskow-1l)i
    można go znaleźć w hurtowniach medycznych, może też w kosmetycznych.
    Jest chyba na bazie alkoholu więc "zabieg" lepiej przeprowadzić
    wieczorem to do rana wywietrzeje. Ostatnio pojawił się inny środek,
    niestety nazwy nie pamiętam, ale to zamiennik Desytolu tyle, że w
    postaci pianki. Nie ma zapachu. Oba są super skuteczne i żadne pranie
    nie da takiego efektu. Wystarczy raz albo dwa razy w sezonie solidnie
    zmoczyć buty w środku i są jak nowe.

    --
    Lama
    Puzzle poskładane !

  • 26. Data: 2009-06-25 05:36:18
    Od: AlF <s...@g...com>

    Marcin N wrote:

    > Użytkownik "Artur Zabroński" <a...@g...com> napisał w
    > wiadomości
    i.googlegroups.com...

    > Jesteś pewien, że to są skórzane rękawice? :-)

    Ja mam (oryginalne) rekawiece Dainese i tez jest ten problem. Moze nie
    wali ale jest nieswiezo. Ktos kiedys polecal tu preparat AHD 2000.
    Dzialalo w miare dobrze.

  • 27. Data: 2009-06-25 08:11:29
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Kupiłem wczoraj w sklepie obuwniczym spray odkażająco-odświeżający. Jakiś
    nano-super-hiper-jony-srebra.
    Wieczorem wypsikałem rękawice od środka. Na razie JEST DOBRZE.

    MN