eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOdpowiedzialnośc finansowa pracownika za szkodę parkingową.....Re: Odpowiedzialno?c finansowa pracownika za szkod? parkingow?.....
  • Data: 2013-04-09 15:23:36
    Temat: Re: Odpowiedzialno?c finansowa pracownika za szkod? parkingow?.....
    Od: Dawid <x...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-04-09 15:12, masti pisze:

    > nie ma to jak Twoje bardzo merytoryczne wypowiedzi. EOT.

    To powiedz tępaku, co mam podpisać, jak służbowy wóz jest u mnie w domu?
    rano go odbieram i podpisuję się żonie na lodówce?
    Jest ubezpieczony i g.... mnie obchodzi co się z nim stanie.
    Mogą go nawet zabrać złomiarze, a szef firmy jak chce mi pojechać po
    premii to i tak znajdzie pretekst.Dostajesz samochód, tak jak mechanik
    dostaje klucze, jeżeli narzędzie się zepsuje zostanie wymienione.
    Co mam podpisać, że przed wsiadaniem będę się mył i czesał, lub modlił?