  • 61. Data: 2004-10-26 06:15:42
    Temat: Re: Odpis podatkowy 760 zł za korzystanie z internetu.
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Theli napisał(a):

    > OT: dostales nizsze ceny za przesylke przy 200 listach miesiecznie?

    Ja mysle, ze nie dostal nizszej ceny ale byc moze udalo mu sie
    uniknac przyklejania znaczkow ;PPP

    j.

  • 62. Data: 2004-10-26 17:44:05
    Od: "Theli" <t...@v...ci.uw.edu.pl>

    > Ja mysle, ze nie dostal nizszej ceny ale byc moze udalo mu sie
    > uniknac przyklejania znaczkow ;PPP

    Napisal, ze za rozeslanie faktur do ponad 200 userow placi 180zl. To jest
    nizsza cena :)

    Theli

  • 63. Data: 2004-10-26 20:35:46
    Od: "M.Tankard" <tanakard@g_zeta.pl>

    Dnia Mon, 25 Oct 2004 13:09:39 +0200, Radoslaw P. napisał(a):

    > Masz problemy z logicznym myśleniem?

    Nie mam - o co chodzi panie trollu ?

    --
    MT

  • 64. Data: 2004-10-26 20:37:19
    Od: "M.Tankard" <tanakard@g_zeta.pl>

    Dnia Sun, 24 Oct 2004 19:52:58 +0200, januszek napisał(a):

    > Pisze chyba wyraznie "naturalna" a nie "ja wolalalem"... Ze czytac
    > nie umiesz to juz twoj problem.
    > I fakt, NTG wiec EOT.

    Dla mnie naturalne są niższe podatki, skoro dla ciebie nie to masz prawo
    do takiego zdania.
    Wycieczki osobiste pomijam.
    EOT

    --
    MT

  • 65. Data: 2004-10-27 07:51:30
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    M.Tankard napisał(a):

    > Dla mnie naturalne są niższe podatki, skoro dla ciebie nie to masz prawo
    > do takiego zdania.

    Znowu "dla mnie". Zaloz sobie jakies wlasne panstwo, z oddzielna
    gospodarka i wtedy bedziesz mogl sie opodatkowac jak chcesz. ;)

    j.

  • 66. Data: 2004-10-27 09:06:32
    Od: VoMi7 <v...@N...altanet.pl>

    januszek wrote:

    > Znowu "dla mnie". Zaloz sobie jakies wlasne panstwo, z oddzielna
    > gospodarka i wtedy bedziesz mogl sie opodatkowac jak chcesz. ;)

    na antarktydzie jest troche wolnego miejsca jeszcze :P

    --
    VoMi7

  • 67. Data: 2004-10-27 10:52:30
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    27 Oct 2004 09:51:30 +0200, w <s...@l...eu.org>, januszek
    <j...@p...irc.pl> napisał(-a):

    > Znowu "dla mnie". Zaloz sobie jakies wlasne panstwo, z oddzielna
    > gospodarka i wtedy bedziesz mogl sie opodatkowac jak chcesz. ;)

    Ty pewnie jakaś budżetówka jesteś? :P

  • 68. Data: 2004-10-27 11:22:13
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Radoslaw P napisał(a):

    [...]

    > Ty pewnie jakaś budżetówka jesteś? :P

    Nie... Oczywiscie, ze nie... ;P Tylko mam juz dosyc takich
    specjalistow to co "ja wole...", ktorzy podatki w tym kraju
    wdrazaja bez ogladania sie na realia, zdrowy rozsadek oraz
    ekonomie. ;)

    j.

  • 69. Data: 2004-11-07 08:03:10
    Od: "Mateusz Swatek" <m...@s...krakow.pl>

    Użytkownik "Tomasz Finke" <t...@i...pwr.wroc.pl> napisał w wiadomości

    > http://groups.google.com/groups?q=sprzedam%20koszty&
    hl=pl&lr=&sa=N&tab=wg

    > Sami altruiści albo kosmici, prawda?

    > OK, wrócimy do tego wątku za rok i zobaczymy, kto się będzie śmiać
    > ostatni :-)

    o ile wszyscy beda miec dostep do netu,
    bo w aresztach to czasem z tym slabo ...

    --
    pozdrawiam,
    Mateusz