  • 51. Data: 2004-10-25 09:42:45
    Temat: Re: Odpis podatkowy 760 zł za korzystanie z internetu.
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    januszek wrote:

    > To skoro maja to byc lewe faktury to cala zabawa jest bez sensu.

    Już pisałem, że nie muszą być wcale takie lewe i to jest główna
    zaleta (albo wada) tej ulgi. Zgłaszasz działalność operatorską,
    kupujesz jeden modem i już nikt Ci nie udowodni, że nie mogłeś
    obsługiwać nim 150 klientów, którym wystawiałeś faktury. A to, że
    klienci to np. okoliczni emeryci, którzy nie mają w ogóle komputera,
    a chcą urwać kilkadziesiąt złotych fiskusowi, to już nie Twoje
    zmartwienie ;-)

    > Lepiej sobie odliczyc i nie zawracac sobie glowy faktura. Jezeli
    > US postanowi takie odliczenie skontrolowac to za nieposiadanie
    > faktury (powiesz, ze zgubiles) dostaniesz mniejsza kare niz jezeli
    > okaze sie, ze odliczyles na podstawie falszywego dokumentu ;P

    Nie zrozumiałeś mnie, chodziło mi nie o lewe faktury, które pomniejszają
    Twoje zobowiązania podatkowe, tylko o te, które są Twoim przychodem.
    Odliczać możesz sobie najzupełniej legalne faktury za czynsz, telefon,
    raty leasingowe za samochód itp., a dzięki "legalnym" przychodom masz
    od czego odliczyć VAT.

    T.

  • 52. Data: 2004-10-25 10:20:56
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Tomasz Finke napisał(a):

> [...]
    > klienci to np. okoliczni emeryci, którzy nie mają w ogóle komputera,
    > a chcą urwać kilkadziesiąt złotych fiskusowi, to już nie Twoje

    Tyle ze taki operator musi zaplacic urzedowi ten vat... Ergo nie moze
    zbywac faktur za 10% wartosci brutto...

> [...]
    > Odliczać możesz sobie najzupełniej legalne faktury za czynsz, telefon,
    > raty leasingowe za samochód itp., a dzięki "legalnym" przychodom masz

    Dobra, tym razem EOT EOT bo Ty naprawde nie wiesz o czym mowisz...

    j.

  • 53. Data: 2004-10-25 10:54:37
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    januszek wrote:

    > Tyle ze taki operator musi zaplacic urzedowi ten vat... Ergo nie moze
    > zbywac faktur za 10% wartosci brutto...

    O rany, czy trudno sobie wyobrazić np. faceta, który handluje na
    giełdzie nielegalnym oprogramowaniem i kupił na swoją firmę 20
    komputerów z nagrywarkami, oraz wziął w leasing ciężarowego E-klasse do
    wożenia towaru? Nikomu przecież nie wystawi faktury na to, co
    sprzedaje, ale poniósł spore koszty. A teraz będzie mógł zarejestrować
    się jako operator, żeby mieć jakieś legalne przychody i odliczać sobie
    VAT od kupowanego sprzętu i łącza do Internetu, którego sam używa do
    ściągania warezów. Formalnie będzie co miesiąc wychodzić na zero albo
    z minimalnym zyskiem, żeby nie wzbudzać podejrzeń i żadnego VAT-u też
    nie będzie odprowadzać.
    Też już mnie nudzi ten wątek i proponuję EOT.

    T.

  • 54. Data: 2004-10-25 11:09:16
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Sun, 24 Oct 2004 12:26:23 +0200, w <pan.2004.10.24.10.26.23.944366@g_zeta.pl>,
    "M.Tankard" <tanakard@g_zeta.pl> napisał(-a):

    > Naturalna to była obniżona stawka VAT na internet - 7%,

    Bzdura.

  • 55. Data: 2004-10-25 11:09:39
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Sun, 24 Oct 2004 17:02:21 +0200, w <pan.2004.10.24.15.02.21.156494@g_zeta.pl>,

    > Może dla ciebie bzdura, ja tam wolałem płacić 7% niż 22, skoro ty
    > lubisz płacić więcej, to już twój problem

    Masz problemy z logicznym myśleniem?

  • 56. Data: 2004-10-25 11:35:31
    Od: RusH <l...@p...pl>

    januszek <j...@p...irc.pl> wrote :

    > Bzdura. Naturalna bylaby stawka VAT na wszystko w wysokosci 12%
    > i jedna dla wszystkich stawka podatku dochodowego 20%. Bez zadnych
    > ulg i innych kombinacji.

    AMEN !
    Jest jeden problem - duzo osob stracilo by prace.

    Pozdrawiam.
    --
    RusH //
    http://randki.o2.pl/profil.php?id_r=352019

  • 57. Data: 2004-10-25 12:19:45
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    <l...@p...pl> napisal(a):

    > AMEN !
    > Jest jeden problem - duzo osob stracilo by prace.

    Tia...

    - Ilu keynesistów potrzeba do wkręcenia żarówki?
    + Wszystkich, bo wtedy spada bezrobocie!
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - sylwester w Grecji!

  • 58. Data: 2004-10-25 12:57:25
    Od: Neas <n...@n...ws>

    RusH pisze:

    > AMEN !
    > Jest jeden problem - duzo osob stracilo by prace.

    Wręcz przeciwnie.

    --
    Neas, n...@n...ws, http://www.drzwi.org

  • 59. Data: 2004-10-25 17:49:07
    Od: "Sied@r" <s...@C...safenet.pl>

    Użytkownik Neas napisał:

    > Wręcz przeciwnie.

    kolega mial na mysli, urzad skarbowy - nie mieli by duzo roboty

  • 60. Data: 2004-10-25 21:48:07
    Od: "Theli" <t...@v...ci.uw.edu.pl>

    > Fakturuje co miesiac ponad 200 abonentow .. dawniej bylem ask
    > ale teraz staramy sie wszystko robic jak prof. operator .. laczenie z
    > jakoscia uslug
    > robimy tak od 7 miesiecy. Rozeslanie faktur to jakis 180 pln przy umowie z
    > poczta.

    OT: dostales nizsze ceny za przesylke przy 200 listach miesiecznie?

    Theli