  • 41. Data: 2004-10-24 17:52:58
    Temat: Re: Odpis podatkowy 760 zł za korzystanie z internetu.
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    M.Tankard napisał(a):

    > Może dla ciebie bzdura, ja tam wolałem płacić 7% niż 22, skoro ty
    > lubisz płacić więcej, to już twój problem

    Pisze chyba wyraznie "naturalna" a nie "ja wolalalem"... Ze czytac
    nie umiesz to juz twoj problem.
    I fakt, NTG wiec EOT.

    j.

  • 42. Data: 2004-10-24 19:19:45
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    On 2004-10-24 13:31, januszek wrote :

    > Uparty jestes. Jak ktos placi 40% podatku to jak kupi koszta za 8% (czyli

    Uparty jesteś. Jeśli ktoś się mieści w pierwszym progu podatkowym
    i zapłaci za fakturę za Internet 10% jej wartości brutto, to na czysto
    zarobi na tym jakieś 70 zł. To oczywiście nie są żadne kokosy, ale
    na pewno dla wielu osób będzie wystarczającą pokusą. Obym się mylił.

    T.

  • 43. Data: 2004-10-24 19:28:47
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    On 2004-10-24 13:33, januszek wrote :

    > Bzdura. Naturalna bylaby stawka VAT na wszystko w wysokosci 12%
    > i jedna dla wszystkich stawka podatku dochodowego 20%. Bez zadnych
    > ulg i innych kombinacji.

    Socjalista! Naturalna to byłaby stawka podatku dochodowego w wysokości
    ~1500 zł rocznie od pełnoletniego obywatela i żadnego VAT. :-))
    Tak, to już NTG.

    T.

  • 44. Data: 2004-10-24 20:03:52
    Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl>

    Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl> wrote:
    > Socjalista! Naturalna to byłaby stawka podatku dochodowego w
    > wysokości ~1500 zł rocznie od pełnoletniego obywatela i żadnego VAT.
    > :-))

    Moge dac i 10000 rocznie, i tak mi sie oplaci. Oczywiscie zadnych VAT-ow,
    akcyz i podatkow dochodowych. "Opieke" zdrowotna tez mogą sobie wsadzic.

    --
    ./ premax
    ./ premax@hot,pl

  • 45. Data: 2004-10-24 20:48:54
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@n...pl>

    Przemyslaw Popielarski wrote:

    > Moge dac i 10000 rocznie, i tak mi sie oplaci. Oczywiscie zadnych VAT-ow,
    > akcyz i podatkow dochodowych. "Opieke" zdrowotna tez mogą sobie wsadzic.

    Eh, pomarzyć dobra rzecz.-((

    --
    Andrzej Bursztynski, My personal opinions are just mine
    -dodaj imię kropeczka nazwisko małpa i masz adres pocztowy-

  • 46. Data: 2004-10-25 02:04:03
    Od: "Marcin \"MrG\" Gontarz" <N...@n...pl>

> [...]
    > wszystkich przychodów bo to dotychczas załatwiały albo faktury
    > (sporadycznie) albo kasa fiskalna, tylko to ze nagle albo cała masa
    > klientów
    > ustawi się w kolejce po fakture i będzie jak w mięsnym za komuny, albo
    > trzeba będzie to wszystko rozesłać... a to są realne, spore koszty, nie
    > mówiąc już o nowym tonerze co miesiąc + zapasowa drukarka + osoba która
    > która to wszystko obsłuży + księgowa która jak dostanie karton faktur do
    > zaksięgowania to wprowadzi szybki aneks do umowy dot. ceny usługi...

    Fakturuje co miesiac ponad 200 abonentow .. dawniej bylem ask
    ale teraz staramy sie wszystko robic jak prof. operator .. laczenie z
    jakoscia uslug
    robimy tak od 7 miesiecy. Rozeslanie faktur to jakis 180 pln przy umowie z
    poczta.
    Wiec niewiem w sumie z czym jest tu problem.

    Marcin "MrG" Gontarz
    mbx : mrg(at)nowanet.pl | web : www.nowanet.pl
    gsm : 506 33 11 69 | gad : 3864459 | icq : 19032134

  • 47. Data: 2004-10-25 05:52:47
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Tomasz Finke napisał(a):

> [...]
    > zarobi na tym jakieś 70 zł. To oczywiście nie są żadne kokosy, ale
    > na pewno dla wielu osób będzie wystarczającą pokusą. Obym się mylił.

    Ok, powiedz tylko kto zaplaci VAT, wykazany na tej fakturze, o ktorej
    mowisz? ;>>>

    j.

  • 48. Data: 2004-10-25 07:39:08
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@p...rybnik.pl>

> [...]
    > poczta.
    > Wiec niewiem w sumie z czym jest tu problem.

    w tym ze... a co to jest 200 abonentów....

    Marcin

  • 49. Data: 2004-10-25 09:03:39
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    januszek wrote:

    > Ok, powiedz tylko kto zaplaci VAT, wykazany na tej fakturze, o ktorej
    > mowisz? ;>>>

    Pewnie nikt go nie zapłaci. Mogę sobie łatwo wyobrazić sytuację,
    w której ktoś 95% swoich dochodów uzyskuje na czarno, a te lewe
    faktury na kilka czy kilkanaście tysięcy miesięcznie wystawia tylko
    po to, żeby mieć jakieś oficjalne przychody i móc odliczyć od nich
    swoje koszty stałe i VAT naliczony.

    T.

  • 50. Data: 2004-10-25 09:14:45
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Tomasz Finke napisał(a):

> [...]
    > faktury na kilka czy kilkanaście tysięcy miesięcznie wystawia tylko
    > po to, żeby mieć jakieś oficjalne przychody i móc odliczyć od nich

    To skoro maja to byc lewe faktury to cala zabawa jest bez sensu.
    Lepiej sobie odliczyc i nie zawracac sobie glowy faktura. Jezeli
    US postanowi takie odliczenie skontrolowac to za nieposiadanie
    faktury (powiesz, ze zgubiles) dostaniesz mniejsza kare niz jezeli
    okaze sie, ze odliczyles na podstawie falszywego dokumentu ;P

    j.