  • Data: 2004-10-25 10:54:37
    Temat: Re: Odpis podatkowy 760 zł za korzystanie z internetu.
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    januszek wrote:

    > Tyle ze taki operator musi zaplacic urzedowi ten vat... Ergo nie moze
    > zbywac faktur za 10% wartosci brutto...

    O rany, czy trudno sobie wyobrazić np. faceta, który handluje na
    giełdzie nielegalnym oprogramowaniem i kupił na swoją firmę 20
    komputerów z nagrywarkami, oraz wziął w leasing ciężarowego E-klasse do
    wożenia towaru? Nikomu przecież nie wystawi faktury na to, co
    sprzedaje, ale poniósł spore koszty. A teraz będzie mógł zarejestrować
    się jako operator, żeby mieć jakieś legalne przychody i odliczać sobie
    VAT od kupowanego sprzętu i łącza do Internetu, którego sam używa do
    ściągania warezów. Formalnie będzie co miesiąc wychodzić na zero albo
    z minimalnym zyskiem, żeby nie wzbudzać podejrzeń i żadnego VAT-u też
    nie będzie odprowadzać.
    Też już mnie nudzi ten wątek i proponuję EOT.

    T.