  • Data: 2011-01-30 14:41:00
    Temat: Re: Odp: Technika DSP - demodulacja FSK
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com> szukaj wiadomości tego autora

    .

    > Zastanów się czy to jest w ogóle teoretycznie mozliwe

    Takie systemy działają, więc mało że teoretycznie możliwe to
    udowodnione w praktyce ;-). Chyba że coś źle licze:

    Czas 1 bitu = 1/1200 bit/s = 833.33 us To jest raczej jasne i tu błędu nie ma.

    okres podnośnej 1200 Hz = 1/1200 Hz = 833.33 us = czas bitu
    okres podnośnej 2200 Hz = 1/2200 Hz = 454.54 us = 1.8 * czas bitu

    Próbkowanie 16 kHz - próbka co 62.5 us

    podnośna 1200 Hz - 13 próbek/okres
    podnośna 2200 Hz - 7 próbek/okres

    Czyli ZA MAŁO do algo goertzla. Oczywiście moge sie mylić - jeśli tak jest
    proszę o naprostowanie, zaczynam zabawe z DSP :-)

    --
    #begin 755 signature.exe
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB