  • Data: 2012-04-16 11:16:02
    Temat: Re: Odp: Odp: Odp: Nowe i nowsze!!!
    Od: Michu <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Ja też chyba mieszkam na szrocie...
    Jeden ma dwa lata, drugi szesnaście, a trzeci czterdzieści dwa lata,
    co daje średnią 20 lat...
    I wiem, że tym czterdziestodwuletnim przejade nawet kilkaset km na
    pewniaka, a nawet jak sie coś zepsuje, to naprawię to podstawowymi
    narzędziami, które mam ze sobą. Tym szesnastoletnim jestem w stanie
    przewidzieć większość usterek i w porę je sam naprawić, przy pomocy
    podnośnika, lub kanału. Oczywiście trzeba umieć się narzędziami
    posługiwać i znać się trochę na budowie samochodu, no i lubić. Ja
    lubię. Koszty części są śmiesznie tanie. Natomiast jak się coś stanie
    temu dwuletniemu, to tylko laweta i warsztat. Na szczęscie jeszcze
    jest gwarancja.