  • Data: 2010-11-14 12:12:34
    Temat: Re: Odp: CE
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 14 Nov 2010 12:41:06 +0100, f wrote:
    >Skoro taka oszczędna, to może telefon też miała z podróbek, a gębe zniszczył
    >jej wybuch akumulatora telefonu a nie ładowarka.

    Ale w ten wybuch akumulatora nie bardzo wierze.

    >Telefony sa plastikowe, nóg w basenie zapewne nie miała, jeno siedziała na
    >jakimś izolacyjnym zydlu.

    trudno powiedziec co druga reka robila. Pranie ?

    >Prestensje moze jednak do producenta telefonu a nie ladowarki?

    Telefon tez pewnie w jakis granicach moze zadzialac, 12V moze zniesie,
    50 pewnie nie.

    Nawiasem mowiac to SE K550 wykrywa zbyt duze napiecie z ladowarki i
    stosownym napisem kaze ja wylaczyc. Ale to jest gdzies przy 5.5V.

    J.