    From: Jakub Rakus <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Odp: Bardzo miniaturowy przełącznik dźwigniowy
    Date: Thu, 12 Dec 2013 16:51:10 +0100

    On 12.12.2013 10:21, Sylwester Łazar wrote:
    > Promet NEF22-PAC

    Ale to jest OGROMNE w stosunku do moich wymagań, a poza tym to z linku
    to jest samo pokrętło, jeszcze do tego się dokłada zespoły styków co
    najmniej tak samo duże jak ten wihajster...
    Te do gitar też mi się wydają jednak większe od tego co mam teraz, a te
    ich styki nie wyglądają mi na takie co wytrzymają napięcie sieci (i
    zapewne nie były pod takie napięcie projektowane), na dodatek w ogóle są
    nieosłonięte. Ceny też mają z kosmosu, zalatują trochę audiogłupotą.
    Wygląda na to, że pozostaje lepsze zaizolowanie tego co już mam. Bo sam
    już kopałem w różnych tme i farnelach i nic mniejszego nie znalazłem.

    Jakub Rakus