  • Data: 2011-05-19 12:18:32
    Temat: Re: Odp: AMD Athlon 1700+ vs. CeleronD 2.66GHz
    Od: Mark <t...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 5 May 2011 22:38:10 +0100, m4rkiz napisał(a):

    > athlon 1700+ bedzie nieznacznie szybszy od tego celerona,

    Przepraszasm, ale chyba sobie jaja robisz.
    Ten Athlon to nie Barton ale co najwyzej Thoroughbred, a moze nawet
    wczesniejszy Palomino, wiec albo 130 albo nawet 180nm vs o 3 lub 4 lata
    nowoczesniejsza konstrukcja oparta o jadro Prescott 90nm - i jakim cudem
    mialby byc szybszy? Sam mialem kiedys Bartona, o niebo szybszego od
    wczesniejszej generacji, i po wyjsciu Prescottow, na ktorych mialem tez
    okazje pracowac, wcale nie uwazam by Bartony je miazdzyly, co nie dziwi
    biorac pod uwage ze to starsza konstrukcja. A konstrukcja Ahlona watkodawcy
    jes jeszcze starsza

    --
    Mark