  • Data: 2010-08-06 00:41:04
    Temat: Re: Odłazi lakier
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-08-06 00:14, Tomasz Pyra pisze:

    > Cieniasem się nie zacząłem przejmować.
    > Odprysk jest w Vectrze.

    Łojj, to gorzej. Imho - poszukać naprawdę kumatego lakiernika. Zerwanie
    lakieru z całej maski i położenie go na nowo, to chyba jedyne wyjście.
    Miejscowo nie ma się co pieprzyć z tym, bo ten lakier zachowuje się póki
    co tak, jakby był położony bez odpowiedniego do plastików podkładu.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl