  • 1. Data: 2011-07-17 06:51:21
    Temat: Odkurzacz z lidla.
    Od: Artur Frydel <a...@g...com>

    Hej.

    W przyszłym tygodniu (od 21 lipca), w lidlowej promocji, będzie można kupić
    odkurzacz zasilany 12V. Widział ktoś już to cudo? Reklamówkę można zobaczyć
    przed sklepami lidla.
    Ma ktoś takie cuś na stanie? Czy jest to warte zakupu. Tira tym odkurzać nie
    będę :) Tylko skromnego seja i czasem stilo - nada się to do takich
    pojazdów?

    --
    Artur 'bzyk' Frydel
    It's a little known fact that the Dark Ages were caused by unresolved

  • 2. Data: 2011-07-17 07:21:29
    Temat: Re: Odkurzacz z lidla.
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-07-17 06:51, Artur Frydel pisze:
> [...]
    > Ma ktoś takie cuś na stanie? Czy jest to warte zakupu. Tira tym odkurzać nie
    > będę :) Tylko skromnego seja i czasem stilo - nada się to do takich

    Nada się do odkurzania okruchów z hot-doga :)

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 3. Data: 2011-07-17 08:47:50
    Od: MMS <n...@S...interia.pl>

    W dniu 2011-07-17 08:21, Grejon pisze:

    > Nada się do odkurzania okruchów z hot-doga :)

    I do niczego więcej bez względu czy z Lidla, Biedrony, Realu czy sklepu
    ze sprzętem moto. Mam w domu jeszcze dwa takie cuda. Trzymam dla
    potomnych jako wzór czego nie kupować ;)

  • 4. Data: 2011-07-17 10:17:06
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "MMS"

    > Mam w domu jeszcze dwa takie cuda. Trzymam dla potomnych jako wzór
    > czego nie kupować ;)

    Dwa? Znaczy po pierwszym jeszcze miałeś wątpliwości?

    ;-)

  • 5. Data: 2011-07-17 10:21:59
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-07-17 07:21, Grejon pisze:

    > Nada się do odkurzania okruchów z hot-doga :)

    Poważnie - kiedyś takim odkurzaczem udało mi się zebrać potłuczone szkło
    z bocznej szyby, ale w trakcie musiałem go z 5 razy opróżniać. Jakiś
    luźny brud może zebrać, ale taki wdeptany w dywanik już nie, lepiej
    skorzystać z odkurzacza na stacji.

    A jak już się zdecydujesz na zakup to zwróć uwagę na włącznik - czy jest
    2-pozycyjny czy trzeba trzymać podczas odkurzania.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 6. Data: 2011-07-17 10:27:04
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 17-07-2011 o 06:51:21 Artur Frydel <a...@g...com>
    napisał(a):

> [...]
    > nie
    > będę :) Tylko skromnego seja i czasem stilo - nada się to do takich

    Tak gdzieś 20 lat temu miałem coś takiego, "z niemiec", miało też lampkę
    ot taki wypasik.

    Generalnie to padaka, odpuść sobie, chyba że to kosztuje 20zł to można się
    pokusić, zawsze coś zbierze jednak.

  • 7. Data: 2011-07-17 12:07:09
    Od: venioo <p...@o...eu>

> [...]
    > Ma ktoś takie cuś na stanie? Czy jest to warte zakupu. Tira tym odkurzać nie
    > będę :) Tylko skromnego seja i czasem stilo - nada się to do takich

    Zalezy czego oczekujesz. Generalnie tak jak koledzy napisali - okruchy
    po dzieciakach pozbierac, luzny piasek co sie nawnosi czasem, jakieś
    śmieci z zakamarków, ale wiekszych rewelacji sie nie spodziewaj.

    --
    venioo
    GG:198909

  • 8. Data: 2011-07-18 03:12:15
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Mam takie cudo i używam regularnie do odkurzania w szufladach i do
    łapania komarów na oknie. Do odkurzania w aucie się nadaje tylko do (jak
    już Koledzy wspominali) okruszków z hot-doga
    Jacek

  • 9. Data: 2011-07-18 15:53:19
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Frydel" napisał w wiadomości
> [...]
    >zobaczyć
    >przed sklepami lidla.
    >Ma ktoś takie cuś na stanie? Czy jest to warte zakupu.

    To w lidlu to nie wiem. ALe odkad sie nacialem na taki jeden, to nie
    uwierze poki nie zobacze w dzialaniu, podobnie jak kompresorek do kol.

    IMO - odkurzacz musi miec kilkaset W, a to g* pewnie nie ma nawet 100.
    W efekcie nic nie odkurzy.

    Lepiej bedzie wydac pieniadze na przedluzacz, jesli juz nie chcesz
    zaplacic za odkurzanie, nie masz garazu itp.

    J.

  • 10. Data: 2011-07-19 06:54:47
    Od: Artur Frydel <a...@g...com>

    Day Sun, 17 Jul 2011 10:21:59 +0200, Grejon wrote:

> [...]
    >
    > A jak już się zdecydujesz na zakup to zwróć uwagę na włącznik - czy jest
    > 2-pozycyjny czy trzeba trzymać podczas odkurzania.

    Dzięki za kubeł wody na łeb.
    Wyleczyliście mnie z kolejnego niepotrzebnego zakupu :)

    --
    Artur 'bzyk' Frydel
    Kto pod kim dołki kopie, ten będzie na topie.