  • Data: 2012-09-27 14:10:35
    Temat: Re: Odezwa energetyczna...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "masti" k41c35$im$...@d...me

    > telefon to nadal nie laptop

    Nie da się ukryć -- jest poręczniejszy, lżejszy, szybszy w wielu
    zastosowaniach... Ustępuje laptopowi wielkością ekranu na przykład...

    [ale to nie z laptopa wiem o niedawnej porażce/kompromitacji Tuska,
    lecz ze smartfonu... -- mały ekran, ale wielkość treści ma się
    nijak do wielkości ekranu]

    > tu to już upełnie odleciałeś.

    Nie po myśli Wielkiego Gatesa?
    Ducha Gatesa nakazuje inne myślenie?
    Nie Gates, nie Ty i nie inni wielcy
    uznają, co jest łatwiejsze, ale tak
    zwany ogół, motłoch, ;) tłum...

    Dla mnie najłatwiej pisać smartfonową klawiaturą a najtrudniej desktopową. :)

    > to się potem nie dziw, że nie chce działać jak trzeba

    Działa jak trzeba -- ale do litrowej butelki nie można wlać pięciu litrów płynu...

    Działa poprawnie -- to naprawdę nie laptop z jego pomerdanymi Windows.
    Po prostu działa. Pełni te funkcje, które już wymieniłem i masę innych,
    których nie wymieniłem.

    -=-

    A teraz pozwól, że Cię pożegnam, jako że rozmowa z Tobą nie niesie mi
    niczego pożytecznego. Smartfonu używam stale -- nie muszę uświadamiać
    ani sobie, ani innym, jak cennym jest dla mnie nabytkiem. Nawet filmy
    mogę oglądać na tym małym ekranie. :) Zanim go kupiłem -- liczyłem na
    wiele. Teraz widzę, że nie pomyliłem się. Przydatność smartfonu jest
    szokująco duża/wysoka. Co więcej -- podobne stanowisko wyraziła masa
    innych ludzi, przez co chyba już nikt nie produkuje atomowych netbooków.

    Komputer Gatesa umiera. Żyć musi z uwagi na bezwładność -- z dnia na dzień
    ludzie nie wyrzucą PeCetów do śmietnika, gdyż to nie bezpłatny soft, łatwy
    do zastąpienia nowym, również bezpłatnym jednak, IBM PC po prostu powoli
    stacza się tam, gdzie jego miejsce -- do śmietnika. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'