    From: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>
    Subject: Re: Odcinkowy pomiar prędkości -zwyczaje kierowców
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <pr5fra$eg$1@node1.news.atman.pl>
    <8...@g...com>
    <pr7nha$u1v$1@node2.news.atman.pl> <pr7p0m$usj$1@node2.news.atman.pl>
    <pr820a$85g$2@node2.news.atman.pl> <pr88ds$dm6$1@node2.news.atman.pl>
    <pra02j$c1$2@node2.news.atman.pl> <pra4eb$3r1$1@node2.news.atman.pl>
    <pracog$cj0$2@node2.news.atman.pl> <prao79$nfl$1@node2.news.atman.pl>
    <prd7u6$dpn$1@node1.news.atman.pl> <prejqj$81q$1@node2.news.atman.pl>
    Date: 01 Nov 2018 11:57:31 GMT

    On Thu, 01 Nov 2018 11:16:25 +0100, RadoslawF wrote:
    > Za miganie światłami policja też może wystawić mandat. Ale idioci od
    > poganiania mogą spać spokojnie policja poluje na zapierdalaczy czy
    > przekraczaczy ciągłej.
    >
    > Już czekam z niecierpliwością co jeszcze wymyślisz. :-)

    Ja myślę że to wszystko sprowadza się do technicznego problemu: po prostu
    grupa pms jest zbyt szeroka. Postuluję zatem o utworzenie kilku odnóg:

    pl.misc.samochody.kapelusze
    pl.misc.samochody.zapierdalacze
    pl.misc.samochody.idioci

    W ten sposób dałoby się uniknąć niepotrzebnych nikomu otarć.

    Ja b. chętnie zasubskrybowałbym grupę pmsk i jej się trzymał. A te dwie
    ostatnie w zasadzie można by połączyć, bo ich populacje się nakładają :)

    Swoją drogą, skąd wziął się termin "kapelusznik"? Z początku nie miałem
    pojęcia co oznacza a w internetach brak jasnej definicji, dopiero z
    kontekstu wielu wątków (na podstawie wypowiedzi m.in. niejakiego Cwanego
    Lino) udało mi się dojść do tego że to określenie wskazujące tych
    normalnych użytkowników dróg, tj. tych którzy samochód traktują jako
    środek transportu z miejsca a do miejsca b.

    Do tego latem przeważnie jeżdżę w kapeluszu słomkowym, więc pasuje jak
    ulał.

    Mateusz