  • Data: 2013-10-17 18:40:13
    Temat: Re: Odbiornik ultra low power...
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 17 Oct 2013 17:29:48 +0200, Pawel2420 <z...@n...pl>
    wrote:
    > Czy potrzebujesz rozwiązanie na jedną sztukę czy na większą skalę ?

    Pojedynczą, chcę sobie zrobić wyświetlacz temperatury. Załoźenie jest
    takie, że go wieszam na ścianie i ma działać lata bez obsługi.

    > Z jakiego powodu przyjmujesz tak długi czas pracy ?

    Takie akademickie ciągoty, lubię urządzania co do swojej pracy
    potrzebują znikomej ilości energii i są zupełnie bezobsługowe przez
    lata.

    > Ja w swoim układzie nadaję ramkę (około 20 bajtów) co 1.28 sek.
    Średni
    > pobór prądu wynosi około 30uA@3V. W trybie logicznego połączenia
    (dwa
    > urządzenia są ze sobą zsynchronizowane) spada on do 12uA.

    Napisz trochę więcej o tym, jakie moduły itp.

    --
    Marek