eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOdbieranie nowego samochodu › Re: Odbieranie nowego samochodu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Jurand" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Odbieranie nowego samochodu
    Date: Sun, 15 Aug 2010 17:50:02 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 27
    Message-ID: <i4927d$sqq$1@news.onet.pl>
    References: <9...@x...googlegroups.com><i45v6
    q$kvl$1@inews.gazeta.pl>
    <i4603p$nhn$1@inews.gazeta.pl><i461g2$ra1$1@inews.gazeta.pl><4c668c88$0$2
    2804$65785112@news.neostrada.pl>
    <i...@p...onet.pl><4c66a469$0$27043$6...@n...neostrada.pl
    > <i46e21$qp1$1@news.onet.pl><2190c$4c66c030$5964bc96$29485@news.upc.ie>
    <i46glk$bvu$1@inews.gazeta.pl><4c66cc46$0$22811$6...@n...neostrada.p
    l><i46ioq$i2g$1@inews.gazeta.pl><4c66d473$0$22811$6...@n...neostrada
    .pl>
    <i...@p...onet.pl><4c66f15c$0$20987$6...@n...neostrada.pl
    > <i...@p...onet.pl>
    <4c66fd3f$0$20988$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: nat3-21.ghnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1281887277 29530 91.150.222.21 (15 Aug 2010 15:47:57 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 15 Aug 2010 15:47:57 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3664
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3664
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2303838
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości
    news:4c66fd3f$0$20988$65785112@news.neostrada.pl...
    > begin Pszemol
    >
    >> Czy nie lepiej jest wiec właśnie PRZED odbiorem auto
    >> sprawdzić?!
    >
    > Co sprawdzić? Grubość lakieru?

    TAK! Trwa to 2 minuty, jest bajecznie proste i na wstępie eliminujesz sobie
    jeden z większych problemów przy nowym samochodzie.

    > A skoro tak, to dlaczego by nie zrobić
    > pełnej ścieżki diagnostycznej?

    Bo szansa, że fabrycznie nowy amortyzator jest wybity, bo został uszkodzony
    w transporcie, jest znikoma. Praktycznie można by rzec - zerowa.

    > Nie sprawdzić czy nie jest kradziony? Albo
    > w ogóle nie rozebrać na części i nie sprawdzić, czy każdy element spełnia
    > fabryczne normy?

    Kiedy ostatnio robiłeś sobie tomografię mózgu?

    Jurand.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: