  • Data: 2010-11-23 03:46:12
    Temat: Re: Od nowego roku szybciej
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "to" <t...@a...xyz> wrote in message
    news:4ceac4d4$0$27039$65785112@news.neostrada.pl...
    > begin Pszemol

    > Podałem już kryterium -- ruch drogowy.

    Co to znaczy??? Czy 13-tonowy TIR nie jest częścią ruchu drogowego?
    Czyż nie jest on lepszy do przewożenia towarów niż Twój Prius?
    Zaczynam dochodzić do wniosku, że Ty ciemnego nie udajesz... :-(

    > Najlepsza jest oczywiście ekologiczna Toyota Prius, ponieważ
    > emituje najmniej trujących związków jak np. dwutlenek węgla.

    Widzisz - czyli DLA CIEBIE, subiektywnie, "najlepszy" znaczy
    emitujący najmniej trujących związków... Zastanawiam się
    właśnie dlaczego nie podróżujesz elektrycznym Melexem...
    Według Twojego kryterium jest dużo lepszy od Priusa!