  • 31. Data: 2010-10-22 00:19:43
    Temat: Re: Od kiedy w Polsce ruch lewostronny? :-)))
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Plumpi napisal:
    > Gratuluję dresiarstwa - ot, typowo gówniarskie podejście "ja jestem miszcz i
    > mnie wolno zapierd.... 160km/h, a wszyscy majom mi spierd.... z drogi". O
    > słownictwie to już w ogóle szkoda pisać, bo aż uszy bolą.
    > Kolego troszkę wyobraźni i więcej samokrytyki dla siebie.

    He, he, w zasadzie można wziąć ten filmik z youtube i przesłać mandat.
    Sam się podłożył, jak piekarz z rozdawnictwem :D

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 32. Data: 2010-10-22 01:23:50
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-10-21 22:53, Plumpi pisze:

    > Coś się tak obruszał ? Wytrzyj gila pod nosem i przestań ryczeć ;D
    > Przecie ja nie usprawiedliwiam tych co jadą lewym pasem tylko
    > krytykuję tych, którzy sami zachowują się jak buraki na drodze,
    > a krytykują innych.

    Staaaaaary ... pędzę po hamerykańską wizę do konsulatu USA w
    kraku- a tu takie pizdy. Pizdy, które spotykasz na co dzień.
    Jeśli byś się nie spienił - to jestem zdziwiony. Mi wówczas przy
    tej przelotowej 120 - 140 piana u pyska toczyła się hektolitrami
    ... rili, niektórych łyknąłby z palcem w dupie żuk ... można się
    zdrzaźnić, jak na tych co blokują skrzyżowanie nie mogąc z niego
    zjechać.

    Ale OK, niech to będzie dla Ciebie dresiarstwo i buractwo.
    Blokujmy wszyscy i wszystko w pizdu ... taki sport narodowy, co ?

    6008

  • 33. Data: 2010-10-22 01:24:37
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-10-22 00:19, Jacek_P pisze:

    > He, he, w zasadzie można wziąć ten filmik z youtube i przesłać mandat.
    > Sam się podłożył, jak piekarz z rozdawnictwem :D

    A jakl ustalisz kierowcę ?

    P.S.
    Kierowcą APOLLO 13 byłem ja. Mam filmik lamo ;)

    6008

  • 34. Data: 2010-10-22 03:02:46
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Przemys?aw Czaja

    > Założyłem sobie, być może niesłusznie, że tym lewym pasem jedzie gość z
    > maksymalną dopuszczalną prędkością. Jakkolwiek zauważam, że Ty założyłeś
    > sobie, że gość na lewym się wlecze?

    A to nie to samo?

    --
    ignorance is bliss

  • 35. Data: 2010-10-22 10:31:32
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-10-21, Filip KK <n...@n...pl> wrote:

    > Ruch w Polsce jest obustronny. Przykładem są ronda kręcące się w lewo...
    > Tylko idiota mógł to wymyślić. Jakże idealnie by się jeździło, gdyby
    > kręciły się ronda w prawo...

    Możesz powiedzieć jakby to miało działać?

    Krzysiek Kiełczewski

  • 36. Data: 2010-10-22 11:10:20
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Ruch w Polsce jest obustronny. Przykładem są ronda kręcące
    > się w lewo... Tylko idiota mógł to wymyślić. Jakże
    > idealnie by się jeździło, gdyby kręciły się ronda w
    > prawo...

    Wyobraź sobie jak by wyglądał przejazd przez rondo z dwóch
    przeciwległych ulic ;-))). Przy ruchu obecnym po prostu
    jadą, przy tym co sugerujesz musieliby dwa razy przeciąć
    swoje tory ;-))).
    Ot, szutnik ;-))))

  • 37. Data: 2010-10-22 11:15:07
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Przemysław Czaja wrote:

> [...]
    > maksymalną dopuszczalną prędkością. Jakkolwiek zauważam, że Ty założyłeś
    > sobie, że gość na lewym się wlecze? - miszmasz troche, ale pewnie

    W pewnym cywilizowanym kraju (Kanadzie) parę lat temu była historia o 2
    kolesiach, którzy postanowili się w ormo pobawić. Wcześniej złapały ich
    miśki na drodze i wlepiły każdemu 'speeding ticket'. Wkurzeni kolesie
    postanowili pojechać z maksymalną dopuszczalną prędkością, obok siebie,
    po dwu pasach (a były dwa pasy). Jechali tak kilkadziesiąt mil. Za nimi
    ustawiała się odpowiednio długa kolejka. Miśki znowu złapały kolesiów i
    tym sazem już się skończyło przed sądem -- kilkanascie tysięcy papierków
    dla każdego. Za blokowanie ruchu: bo, np. mogła jechać karetka albo
    straż pożarna i przez ich blokadę nie mogłaby szybciej dojechać. Kolesie
    tłumaczyli, że przecież jechali z maksymalną dopuszczalną, to każdy kto
    by ich wyprzedzał łamałby prawo, więc chronili prawo. Sąd im uświadomił
    (przez kieszeń) że to "nie ich zasrany interes".

    pzdr
    \SK

  • 38. Data: 2010-10-22 11:30:58
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Jacek_P wrote:

    > He, he, w zasadzie można wziąć ten filmik z youtube i przesłać mandat.

    Nie można -- 160 km/h licznikowe to ile na prawdę?

    > Sam się podłożył, jak piekarz z rozdawnictwem :D

    ni znasz ani prędkości ani kierowcy :)

    pzdr
    \SK

  • 39. Data: 2010-10-22 11:35:45
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Filip KK wrote:

    > Ruch w Polsce jest obustronny. Przykładem są ronda kręcące się w lewo...
    > Tylko idiota mógł to wymyślić. Jakże idealnie by się jeździło, gdyby
    > kręciły się ronda w prawo...

    Jeżdziło by się gorzej. Bo miał byś o jedno przecięcie ruchu więcej.

    pzdr
    \SK

  • 40. Data: 2010-10-22 11:36:26
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Widzisz, właśnie coraz bardziej mam takie wrażenie :-))). Stąd mój
    > żartobliwy post, którego widzę że niektórzy (nie Ty oczywiście)
    > potraktowali zupełnie poważnie ;-)))
    > Zaczynam też odnosić wrażenie że wszedł przepis o zakazie używania
    > kierunkowskazów ;-)))

    z kierunkowskazami u nas nie jest podobno jeszcze tak źle, rozmawiałem z
    dziewczyną, która obecnie jeździ trochę po Szwecji i Norwegii i tam to jest
    ponoć szopka na rondach, pytała Norwegów jak stanowią przepisy to sami nie
    wiedzą ;-)
    a samo zachowanie na rondach sprawia wrażenie, że nie wiedzą czy chcą jechać
    i gdzie, zero dynamiki w jeździe co powoduje, że sami mocno się przyczyniają
    do tworzenia się korków,

    brat