    From: "Lukasz" <l...@b...net.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Octavia II - to jak zwiększyć ten prześwit?
    Date: Thu, 5 May 2011 17:17:51 +0200

    Użytkownik "Konrad L" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:iptru4$lsd$1@node2.news.atman.pl...
    > Kupujac fabrycznie nowa Octavie II mozna domówić tzw. pakiet na bezdroza,
    > czyli oslone pod silnik i zawieszenie podniesione o 2 cm.
    > Dlatego wydaje mi sie ze nie byloby problemu zeby podniesc samochod na
    > wlasna reke tylko trzeba by sie dowiedziec jakie czesci sa potrzebne.

    właśnie o to mi chodzi

    > Niestety czytalem ze ludzie czesto nie sa zadowoleni z tego pakietu i
    > nawet na wlasna reke wracali do standardowego zawieszenia. Dzialo sie tak
    > gdyz samochod stawal sie jeszcze mniej komfortowy i jeszcze twardszy. Poza
    > tym dziwnie wygladal :)

    z tego co wyczytałem to właśnie jest bardziej miękki ale w prowadzeniu nie
    odczuwa się różnicy i ogólnie sobie chwalą na forach. co do wyglądu to ponoć
    na 16" nie jest źle ;)

    > A tak poza tym to jak zniosłeś taka przesiadkę? Da sie jezdzic? ;)

    najgorszy pierwszy tydzień, nagle okazało się że autostrada nie jest równa,
    dziury jakieś większe a auto chyba ma zespawane amortyzatory bo jest
    strasznie sztywne. Są też plusy- części dużo tańsze i mam nadzieję że
    ogólnie auto mniej awaryjne, spalanie można uznać za niższe- po mieście
    pewnie ok. 8l/100, na trasie typu Wrocław-Zamość 6l/100km i to nie
    oszczędzając, a na autostradzie 10l/100 (przy prędkościach rzędu
    180-200km/h) - tu już podobnie jak audi (na spokojnie przyjmowałem
    9-10l/100km, teraz moje spalanie to 7-7,5l/100km), trakcja w zasadzie też
    podobna. Audi jak zajechałem do warsztatu to wiedziałem że będę lżejszy o
    przynajmniej 1000zł, mechanik bardzo się cieszył jak do niego przyjeżdżałem
    ;) dlatego jak słyszę koszty napraw Skodzinki to się uśmiecham i chyba z
    zaoszczędzonych pieniędzy odłożę... na nowe audi :P Druga rzecz że 10 letnie
    audi przy kupnie jak każdy samochód w wieku 3-30lat miał 200.000km
    przebiegu, Skodę kupiłem 3 letnią z przebiegiem 180.000km (od firmy bo
    faktura też się przydała) a w przebieg audi nie wierzę (ale wśród znajomych
    jestem wyjątkiem bo każdy jeździ 10 letnim dieslem z pewnym przebiegiem
    180.000km- ja tylko nie potrafię takiego znaleźć- i się dziwi że po 200kkm
    musi robić remont silnika. Sprzedając VW T4 z 1994r. gdy mnie pytali ile ma
    przebiegu mówiłem że nie wiem, na liczniku jest 320.000 a jak kupowałem było
    220.000, na co słyszałem że to bardzo duży przebieg, silnik już praktycznie
    do wyrzucenia itp ;P - niedaleko mnie gość sprzedawał też taką T4 z
    przebiegiem licznikowym 590.000km i była w lepszym stanie optycznym, a nie
    zdziwiłbym się jakby miała koło 1mln km.

    Lukasz