eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOctavia Club Polska - Octavia nr rej. WE 0143X - debil, a do tego skończony ... › Re: Octavia Club Polska - Octavia nr rej. WE 0143X - debil, a do tego skończony ...
    From: Albercik <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Octavia Club Polska - Octavia nr rej. WE 0143X - debil, a do tego
    skończony ...
    Date: Thu, 28 Apr 2011 14:15:50 +0200

    W dniu 28.04.2011 13:03, PH pisze:

    > to znaczy że nigdy nie jechałeś tą drogą...
    Faktycznie, nie często zdarza mi się zbłądzić w tamte strony, ale czy
    to coś zmienia?

    > bredzisz waść.

    Że co bredzę? Że wariat łamiący przepisy, byle pokazać jaki to on nie
    jest zwinny, by za chwile jechać poniżej średniej rozsądnej na danym
    odcinku będzie miał lepszy czas przejazdu i spali mniej paliwa niż ktoś
    kto trzyma się jakiś rozsądnych prędkości? Czy może osoba co jedzie w
    sznureczku i wyprzedza gdy jest to dozwolone ma większe szanse na
    rozpierdzielenie się na czyimś zderzaku, niż ktoś kto robi to w
    najgłupszym możliwym miejscu?

    A może Twoja ksywka pochodzi od zawodu jaki wykonujesz i jesteś jednym z
    tych co uważają się za najważniejszych na drodze?