  • 11. Data: 2010-08-03 10:47:02
    Temat: Re: Octavia 1.9 - wymiana sprzegla
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Xiant pisze:
    > To 1.9 TDI 90 KM ALH ale w zestawach jakie mozna tam kupic jest wlasnie
    > z koolem dwumasowym. Pytalem o cene ale wszedzei mowia, ze to dniowka
    > roboty i ok 550-600 PLN za wymiane wiec nie ma co szukac dalej i jade
    > tam gdzie zawsze.

    ale chyba dniowa dla amatora a nie profesjonalisty, ja w punto JTD
    wymieniałem cały dzień a tam jest ciaśniej no i z przerwą na obiad,
    kibel itp itd.

    --
    krzysiek82

  • 12. Data: 2010-08-03 10:53:23
    Od: Lukasi <c...@m...com>

    > Panie mechaniku jest dwumas.
    > Podaj Pan cene za taka przyjemność ;)

    Autor wątku już odpowiedział, że dumas jest.
    Nie wszystkie silniki 90KM miały koło dwumasowe,
    AGR go nie miały.
    W moim warsztacie wymiana sprzegła kosztuje 300zł i
    nie trwa całej dniówki.

  • 13. Data: 2010-08-03 10:59:31
    Od: "Marcin Luty" <m...@g...com>

    Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w wiadomości

    > autor wątku nie napisał jaki wariant mocy, więc nie wynika z pytania czy
    > dwumasa jest czy nie. Jeśli to stary dobry TDI 90KM to dwumasy brak.

    Nie jest to prawda. Sa dwa oznaczenia tego silnika - ALH (tu dwumasa jest) i
    AGR (tutaj pojawila sie w trakcie produkcji - mozna sprawdzic po VIN-ie)

    --
    ml

  • 14. Data: 2010-08-03 16:38:39
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-08-02 23:37, to wrote:

    > Skoro nie zostało powiedziane jaki to dokładnie silnik, to skąd ma
    > wiedzieć?

    wystarczyło spytać

  • 15. Data: 2010-08-03 16:39:11
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-08-03 10:07, krzysiek82 wrote:

    > autor wątku nie napisał jaki wariant mocy, więc nie wynika z pytania czy
    > dwumasa jest czy nie. Jeśli to stary dobry TDI 90KM to dwumasy brak.

    nic nie stoi na przeszkodzie, że spytać co za silnik wsadzony :)

  • 16. Data: 2010-08-03 16:58:20
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin krzysiek82

    > ale chyba dniowa dla amatora a nie profesjonalisty, ja w punto JTD
    > wymieniałem cały dzień a tam jest ciaśniej no i z przerwą na obiad,
    > kibel itp itd.

    A co w tym kiblu robiłeś?

    --
    ignorance is bliss