  • Data: 2011-01-17 07:31:31
    Temat: Re: Ocencie czy ten laptop to dobry zakup
    Od: z <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemysław Ryk pisze:

    > Robiłeś na tym korekcję kolorystyczną, czy sprawdzałeś poprawność plików pod
    > względem technicznym i puszczałeś do druku?

    Ja puszczałem do druku ale kolega (grafik pełną gębą który wymyślił to
    cudo) kalibrował, przez 2 lata tworzył projekty (robił korekcje) i
    wypuszczał i do druku i do www.
    Na początku asekuracyjnie robiliśmy jeszcze podgląd na Trinitronach ale
    daliśmy sobie spokój.
    Teraz pracuję na Iiyamie TN i krew się we mnie gotuje bo ktoś kierował
    się przy zakupie rozmiarem i nalepką :-(

    PS. Wiem że zaraz przeczytam wykład o "złotych kablach", idealnych
    parametrach, oprofilowaniu maszyn drukarskich...
    Jeśli Trinitrony do profesjonalnej obróbki grafiki się nadawały to ten
    monitor też.
    Rozglądam się właśnie za odpowiednikiem bo ten Benq już nie do zdobycia.