  • 1. Data: 2021-06-22 08:51:06
    Temat: Re: Obwieszczam Wam lato...
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 21.06.2021 o 19:36, Eneuel pisze:
    > Właśnie mamy lato...

    No i co, są jakieś promocje w Play albo VM z tego tytułu?

  • 2. Data: 2021-06-22 20:44:42
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "trybun" sas18q$16e7$...@g...aioe.org

    > No i co, są jakieś promocje w Play albo VM z tego tytułu?

    Promocje w Play są nieustannie... VM ma u mnie na razie bana...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 3. Data: 2021-06-24 09:09:23
    Od: trybun <M...@j...cb>

    > "trybun" sas18q$16e7$...@g...aioe.org

    > Promocje w Play są nieustannie... VM ma u mnie na razie bana...

    Ja czekam na tradycyjne "wakacyjne darmowe GB".  A czym Ci ten VM tak
    zaszedł za skórę? Mam go od lat i nic złego nie da się powiedzieć.

  • 4. Data: 2021-06-27 17:58:15
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 24.06.2021 o 15:07, Eneuel pisze:
    > trybun oczekuje:
    >
    > : czekam na tradycyjne "wakacyjne darmowe GB".
    >
    > Toż Play daje permanentnie 120GB na dwa miesiące...

    To sprzedaż a nie prezent.

    > : A czym Ci ten VM tak zaszedł za skórę?
    >
    > Obsługą.

    A konkretnie co z nią nie tak?

  • 5. Data: 2021-06-28 16:48:35
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida..Console>

    W dniu 27 cze 2021 o 17:58, trybun pisze:

> [...]

    Może jednak 100GB na miesiąc... 20GB na dwa...

    > To sprzedaż a nie prezent.

    Sprzedasz mi w tej cenie tonę złota?

    > A konkretnie co z nią nie tak?

    - gdy traciłem dach nad głową -- VM prowadziła ze mną
    wojnę o numer 579515373...
    - nie podpowiedziała, jak wykorzystać darowane 5pln na numeryczną
    przedłużkę (niby zadzwoniła, ale nieumiejętnie tłumaczyła)
    - nie wypuściła przeterminowanego numeru
    - niby dawała złote numery, ale gdy miałem brać, stawiała opór

    Najgorzej zapamiętałem tę wojnę -- prowadzoną przy akompaniamencie ;)
    walącego się na mą głowę mego świata...

    Co kto lubi -- akurat lubię spokój...

    -=-

    Orange... Ktoś im podkablował, że dziś skończy się najwyżej opisany
    prezent Play, więc do wczoraj dali WAKACJE na 5 dni... Tymi wakacjami
    żrą 1GB, który mi został z przenosin... Chlip, chlip... ;) Już zżarli
    130MB... Dają 5GB, ale najpierw zjadają przenośne 2GB -- ważne jeszcze
    u mnie aż 83 dni... Chlip, chlip...

    Mogę dzwonić i SMSować...
    Tu nie mam niczego (poza czasem) do stracenia...

    -=-

    Play wypuścił raz przeterminowany numer...

    -=-

    Kolejną SIMkę Play mogę odpalić, ale trzeba by ją umieścić,
    czyli wydłubać niekościelną tacę, czyli zdjęć silikon...

    Ach -- gdybyż wreszcie były eSIMki powszechnie stosowane!!!!
    I gdybyż tak jeden telefon miał ich 16...

    --
    '_._ _,-'""`-._ ._. .-.

  • 6. Data: 2021-06-29 15:59:52
    Od: trybun <M...@j...cb>

    > Może jednak 100GB na miesiąc... 20GB na dwa...

    > Sprzedasz mi w tej cenie tonę złota?

    Zasadniczo przeważnie coś od klienta chcą w zamian, a więc nie może być
    mowy o bezinteresowności z ich strony i nie można mówić o darach.

> [...]
    >  - niby dawała złote numery, ale gdy miałem brać, stawiała opór
    >
    > Najgorzej zapamiętałem tę wojnę -- prowadzoną przy akompaniamencie ;)

    No to VM powinno Ci odpowiadać. Ile to już lat korzystam z ich oferty i
    jak na razie nie mam najmniejszych powodów do uwag krytycznych.

    "Dach nad głową"? Byłeś eksmitowany?

> [...]
    > u mnie aż 83 dni... Chlip, chlip...
    >
    > Mogę dzwonić i SMSować...
    > Tu nie mam niczego (poza czasem) do stracenia...

    Orange to chyba wszystko najgorsze co może się trafić klientowi nad
    Wisłą. Play ostatnio również zaczyna pokazywać rogi. Choćby z
    koniecznością podawania PINu do ich serwisu WWW.

> [...]
    >
    > Ach -- gdybyż wreszcie były eSIMki powszechnie stosowane!!!!
    > I gdybyż tak jeden telefon miał ich 16...

    E tam, 2wie w zupełności wystarczą, no może 3.

  • 7. Data: 2021-07-02 17:00:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "trybun" sbf90n$1gfk$...@g...aioe.org

    > Zasadniczo przeważnie coś od klienta chcą w zamian,
    > a więc nie może być mowy o bezinteresowności z ich
    > strony i nie można mówić o darach.

    A kwasowniczo?...

    > No to VM powinno Ci odpowiadać.

    Ceny są tam zbyt wysokie jak na me obecne możliwości.

    > Ile to już lat korzystam z ich oferty

    Też kiedyś korzystałem -- stamtąd mam kilka numerów.
    Ale i tam właśnie jeden z moich numerów ugrzązł -- chlip, chlip...

    > i jak na razie nie mam najmniejszych powodów do uwag krytycznych.

    > "Dach nad głową"? Byłeś eksmitowany?

    Na początku 2017 r. traciłem mieszkanie.

    > Orange to chyba wszystko najgorsze co może się trafić klientowi nad

    Chwalę sobie Orange, choć Orange nie daje tak obficie jak Play.

    > Wisłą. Play ostatnio również zaczyna pokazywać rogi.

    Może to cienie anten 5G?

    > Choćby z koniecznością podawania PINu do ich serwisu WWW.

    Na wolność...

    Wydłubałem...

    > E tam, 2wie w zupełności wystarczą, no może 3.

    Mnie by starczyło coś takiego -- 4_SIMki plus 16_eSIMek

    -=-

    Lato, ale za oknami pada deszcz; nawigacja straciła swą precyzję,
    ale funkcjonuje; miejscami na jezdniach jest zbyt dużo wody, ale
    wczoraj było gorzej; ponoć w Szczecinie -- jeszcze gorzej, ale...

    -=-

    Przenosiny numeru do Play można sprawnie zlecić na Poczcie z trąbką.

    -=-

    Zasilający przewód Acera ponownie stracił swą ciągłość -- tym razem
    wywaliłem cześć tego przewodu, polutowałem, sprawdziłem omomierzem,
    poskładałem, ale okazało się, że choć jest elektryczna łączność,
    netbook (którym sprawdzałem ów przewód) nie chce ruszyć, gdy był
    zasilany tylko tymże przewodem/zasilaczem -- najwyraźniej w tym
    przewodzie było elektryczne przejście, ale nie aż tak dobre, by
    przenosiło dostatecznie dużo energii, więc ponownie rozprułem to
    i owo, ponownie polutowałem i poskładałem -- tym razem przewód
    był (i jest) użyteczny, ale obawiam się, że ma więcej takich
    niespodzianek...

    Być może to efekt ciągania tegoż przewodu w sklepie -- kupiłem
    Acera ,,z półki''... U mnie raczej nikt w tych miejscach przewodu
    nie maltretował -- przewód ów nieraz był szarpany u mnie, ale w części
    pomiędzy wtyczką DC i (chyba antydemonicznym?...) zgrubieniem, natomiast
    ma najwyraźniej jakieś ;) problemy w części od tegoż zgrubienia do zasilacza...
    Zasilacz rozebrałem -- ciężko było -- na me oko jest w doskonałym stanie...
    Włożyłem ów zasilacz do rury, w której wydajnie ;) dmuchało powietrze
    o temperaturze ~80°C, aby puścił klej obudowy zasilacza, ale efekty
    były marne, przez co obudowa zasilacza nie wygląda pięknie... Jeśli
    będę miał inny przewód z koncentryczną wtyczką pasującą do tego
    laptopa (F-S ma nieco większą koncentryczną wtyczkę DC) raczej
    wymienię cały przewód -- od zasilacza do wtyczki... Moim zdaniem
    nadal akumulatorowe zasilanie nie jest pewne -- ponownie rozmontuję
    obudowę i ponownie porozglądam się, ale najwyraźniej coś zepsuło
    się tak, że ani mym okiem, ani mym nosem tego nie wyłapię...
    [ani węża w pobliżu nie ma, ani kota, ani nawet psa... zaś mój
    nos jest zbyt słaby... może nos elektronika byłby lepszy od mego...]

    --