  • Data: 2010-02-13 22:43:28
    Temat: Re: Obudzenie monitora ruchem myszki (Win7?)
    Od: BartekK <s...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-02-13 23:27, TomS pisze:
    > System Windows 7 Home instalowałem niecały miesiąc temu. Mam płytę ASUSa
    > (M4A785TD-V EVO) ze zintegrowaną kartą grafiki (ATI HD4200). Monitor
    > (Dell 2209WA) jest podłączony kablem DVI. Około tydzień temu
    > instalowałem sterowniki Catalyst (przedtem działałem na takich
    > instalowanych automatycznie - windows update, albo z CD do płyty). Mam
    > wrażenie, że ten objaw mam po instalacji Catalysta

    Dokładnie, u mnie też win7 x64, ati hd5xxx, monitor dell 2410, i po
    zainstalowaniu nowych catalystów źle grafika steruje power-states
    monitora - w trybie wyłączenia monitora (przedtem przechodził w
    sleep/standby zółty led) teraz ekran jest czarny, ale świeci na
    niebiesko led, podświetlanie świeci, menu monitora działa - tak jakby to
    był wygaczacz "czarny ekran" (a wygaszacza jako takiego nie używam), a
    po przejściu komputera w "głębokie uśpienie" S3 - po obudzeniu pozornie
    "komputer wisi" a realnie wszystko działa tylko monitor się nie włącza.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173