  • 1. Data: 2010-11-04 13:13:57
    Temat: Obudowy takie jak do alarmów - poszukuje firmy
    Od: "Anonim" <a...@n...mam.emaila>

    Witam szanownych grupowiczów
    Poszukuę firmy która jest producentem obudów elektronicznych. Chodzi mi o
    obudowy podobne do pilotów autoalarmów. Czy zna ktos z Was takie firmy? Tak
    sobie wymysliłem żeby to była firma która produkuje obudowy do pilotów
    (autoalarmy, do bram itp) Znalazłem kilka firm które produkują obudowy
    elektroniczne ale niebardzo chcą produkować takie maleństwa.

    Pozdrawiam
    Robert

  • 2. Data: 2010-11-04 14:39:01
    Temat: Re: Obudowy takie jak do alarmów - poszukuje firmy
    Od: shg <s...@g...com>

    On Nov 4, 2:13 pm, "Anonim" <a...@n...mam.emaila> wrote:
> [...]
    > (autoalarmy, do bram itp) Znalazłem kilka firm które produkują obudowy
    > elektroniczne ale niebardzo chcą produkować takie maleństwa.

    Pasi?
    http://www.maszczyk.pl/katalog.php?kat=13

  • 3. Data: 2010-11-04 21:03:59
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    j.googlegroups.com...

    http://www.kradex.com.pl/sklep/13-obudowy-do-pilotow

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 4. Data: 2010-11-08 06:19:59
    Od: "Anonim" <a...@n...mam.emaila>

    Użytkownik "Anonim" <a...@n...mam.emaila> napisał w wiadomości
> [...]
    > (autoalarmy, do bram itp) Znalazłem kilka firm które produkują obudowy
    > elektroniczne ale niebardzo chcą produkować takie maleństwa.

    Dziękuje za odpowiedź, przydało się!
    Pozdrawiam
    Robert