  • 1. Data: 2009-10-10 10:02:14
    Temat: Obudowy Chieftec
    Od: Gupik <b...@i...pl>

    jak się wkłada dyski twarde do tej obudowy [
    http://www.google.pl/imgres?imgurl=http://www.angela
    .pl/galerie/c/chieftec-lbx-02b-b-b-400_7858.jpg&imgr
    efurl=http://www.angela.pl/p2799,chieftec-lbx-02b-b-
    b-400w.html&h=550&w=550&sz=49&tbnid=kleyVAud5gfMmM:&
    tbnh=133&tbnw=133&prev=/images%3Fq%3DChieftec%2BLBX-
    02B-B-B&hl=pl&usg=__30p2zUkKJoDUVJh4T1genMoRqJw=&ei=
    HVvQSqPcJKWInQP2iKWIAw&sa=X&oi=image_result&resnum=4
    &ct=image&ved=0CBEQ9QEwAw
    ] , wykręca się te szyny , wkęca dysk i to do obudowy, czy dysk tylko
    się wsuwa w te szyny ??

  • 2. Data: 2009-10-10 10:29:25
    Temat: Re: Obudowy Chieftec
    Od: Goomich <k...@i...eu>

    You have one message from: Gupik <b...@i...pl>

> [...]
    > age_result&resnum=4&ct=image&ved=0CBEQ9QEwAw
    >] , wykręca się te szyny , wkęca dysk i to do obudowy, czy dysk tylko

    W mojej na szynach sa tylko napedy optyczne i do nich były szyny osobno,
    które sie przykrecała, a później całosc wsuwa do obudowy.

    --
    Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
    k...@i...eu UIN: 6750153

  • 3. Data: 2009-10-10 10:36:00
    Od: Gupik <b...@i...pl>

    ale mi chodzi o dyski twarde, [ a te są montowane bocznie ] czy je
    trzeba przykręcać czy tylko wsuwasz, podłączać zasilanie i sygnałowy i
    możesz korzystać ??

  • 4. Data: 2009-10-10 11:24:36
    Od: Tom <t...@o...pl>

    > ale mi chodzi o dyski twarde, [ a te są montowane bocznie ] czy je
    > trzeba przykręcać czy tylko wsuwasz, podłączać zasilanie i sygnałowy i
    > możesz korzystać ??

    wyciagasz te fioletowe ramki, one maja takie uniwersalne srubki ktore
    wklada sie bez przykrecania do dysku.
    nastepnie taki dysk z ramką wsuwasz do obudowy do momentu zatrzasniecia.
    generalnie bardzo fajny patent, pozdrawiam

  • 5. Data: 2009-10-10 12:49:54
    Od: "Eryk" <t...@m...pl>

> [...]
    > nastepnie taki dysk z ramką wsuwasz do obudowy do momentu zatrzasniecia.
    > generalnie bardzo fajny patent, pozdrawiam

    Bardzo wygodne, też mam taką obudowę. Wadą jest to, że dysk nie oddaje
    ciepła na obudowę stąd te miejsca na wentylatory na wysokości dysków.

    Pzdr
    Eryk