  • 11. Data: 2022-10-25 20:42:57
    Temat: Re: Obudowa do NVMe SSD
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:tj96j6$11t$1@gioia.aioe.org>
    user Eneuel Leszek Ciszewski pisze tak:

    > Co wydarzy się, gdy zajdzie takowa pomyłka?

    Nie wsadzi dysku nvme.

    --
    Piter

    poczekaj kawalerze! cyganka powróży przyszłość
    waszego czołgu.

  • 12. Data: 2022-10-26 00:16:16
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 25 paź 2022 o 20:42, PiteR pisze:

    > Nie wsadzi dysku nvme.

    To raczej ;) trudno o pomyłkę.
    NVMe na 2 linie nie można włożyć do M.2 SATA?

    https://allegro.pl/oferta/dysk-ssd-kingston-240gb-m-
    2-2280-pci-e-x2-nvme-12290330749

    Co wówczas, gdy włożę SATA do NVMe albo NVMe do SATA?
    Nie będzie hulać czy coś zepsuję, czy różnie?...
    [trzeba dostosowywać się do Gości...]

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'.`\.'.' '~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.p

  • 13. Data: 2022-10-26 00:21:09
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 25.10.2022 o 20:42, PiteR pisze:

    > Nie wsadzi dysku nvme.

    Wsadzi tylko dysk nie zostanie rozpoznany i nie zadziała.
    https://www.benchmark.pl/aktualnosci/m2-najwazniejsz
    e-informacje-o-zlaczu-dla-dyskow-ssd.html
    Dysk o protokole sata włożysz do gniazda z dwoma kluczami dla NVME.

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2022-10-26 04:16:32
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 26.10.2022 o 00:21, RadoslawF pisze:

> [...]
    e-informacje-o-zlaczu-dla-dyskow-ssd.html
    > Dysk o protokole sata włożysz do gniazda z dwoma kluczami dla NVME.

    Ups, odwrotnie. Dysku sata nie włożysz do gniazda na NVME.
    Odwrotnie (dysk nvme do gniazda m.2/sata) włożysz ale nie zadziała.

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2022-10-26 13:46:16
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:63589882$0$461$65785112@news.neostrada.pl>
    user RadoslawF pisze tak:

    e-informacje-o

    > Ups, odwrotnie. Dysku sata nie włożysz do gniazda na NVME.
    > Odwrotnie (dysk nvme do gniazda m.2/sata) włożysz ale nie
    > zadziała.

    to jak w laptopie można używać sata i nvme?
    np dell 7280

    po pracy w domu porobię zdjęcia.

    Myślę, że do Orico sata nie wsadzi dysku nvme. czyli wtopa.

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety
    więc matka natura dała mu koronę

  • 16. Data: 2022-10-26 15:14:07
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 26.10.2022 o 13:46, PiteR pisze:

    > to jak w laptopie można używać sata i nvme?
    > np dell 7280

    Poczytaj specyfikację. To że fizycznie da się coś włożyć
    nie daje gwarancji że zadziała.

    > po pracy w domu porobię zdjęcia.
    >
    > Myślę, że do Orico sata nie wsadzi dysku nvme. czyli wtopa.

    Dysk NVME wejdzie do m.2/sata, ale nie zadziała.
    Przynajmniej tak było w mojej taniej obudowie na m.2/sata.

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2022-10-26 20:41:40
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:635932a0$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
    user RadoslawF pisze tak:

    > Dysk NVME wejdzie do m.2/sata, ale nie zadziała.
    > Przynajmniej tak było w mojej taniej obudowie na m.2/sata.

    Dobra zostawmy czy zadziała elektrycznie.

    Zgaduję, że dysk m2 sata jako, że ma dwa wycięcia wejdzie do każdego
    gniazda a dysk nvme ma jedno wycięcie i do gniazda sata nie wejdzie bo
    drugi key mu nie pozwoli?

  • 18. Data: 2022-10-26 20:56:53
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    https://ibb.co/YyH1dyY

  • 19. Data: 2022-10-27 00:06:26
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 26.10.2022 o 20:56, PiteR pisze:

> [...]
    >
    > Zgaduję, że dysk m2 sata jako, że ma dwa wycięcia wejdzie do każdego
    > gniazda a dysk nvme ma jedno wycięcie i do gniazda sata nie wejdzie bo

    Czyżbym pomylił nvme z sata?
    Zdawało mi się że nvme ma dwa wcięcia.

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2022-10-27 01:28:51
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-10-26, RadoslawF <r...@g...com> wrote:

    > Czyżbym pomylił nvme z sata?
    > Zdawało mi się że nvme ma dwa wcięcia.

    ZCW i Nvme i SATA mogą mieć jedno lub 2 (B, M keys). Tam jest taki
    burdel, że łatwo się pogubić. A są zdaje się jeszcze M.2 z A i E keyes.

    https://sc02.alicdn.com/kf/Hf6624f34e8404a12a8b307d9
    4414c47d7/238054941/Hf6624f34e8404a12a8b307d94414c47
    d7.jpg

    Dodajmy, że mSATA ma też zbliżone wizualnie do M.2 łącze, ale mSATA to
    nie jest M.2 SATA.

    https://www.atpinc.com/blog/what-is-m.2-M-B-BM-key-s
    ocket-3

    --