  • 11. Data: 2016-02-16 17:49:25
    Temat: Re: Obraz z PC za TV
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Wypraszam sobie!

    -----

  • 12. Data: 2016-02-16 22:30:34
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2016-02-16 13:29, miumiu pisze:
    > Thx, a testowa?e? kt?ry? w praktyce? S? op?nienia w przesy?aniu?
    >
    > Bo nie zale?y mi na sterowaniu z poziomu telewizora zasobami komputera tylko
    > na najzwyklejszym wy?wietlaniu pulpitu tak jak jest. Czyli np odpalam film
    > na laptopie i widz? go na wszystkich telewizorach jednoczenie, tak w sklepie
    > z telewizorami.
    >
    > Znalaz?em co? co si? nazywa splitter HDMI i by?oby to o co mi chodzi gdyby
    > nie kabel.

    Weź wgraj te poprawki do OutlookExpressa...

  • 13. Data: 2016-02-17 21:29:30
    Od: Marsjanin <m...@m...tk>

    Dnia Tue, 16 Feb 2016 13:38:50 +0100, miumiu napisał(a):

    > Easy, a teraz widzisz poprawnie? ?e?aenOEó? ?

    Nadal nie. Brakuje Ci w nagłówkach definicji użytego kodowania.

     |Narzędzia
      |Opcje
       |Wysyłanie
        [Ustawienia międzynarodowe]
         |Kodowanie domyślne

    i tu ustaw na ISO-8859-2 albo na UTF-8, bo o ile za UTF 15 lat temu można
    było zawisnąć na szubienicy, to dziś już chyba nie ma z tym problemów.

    Jeszcze w Ustawieniach zwykłego tekstu wybierz MIME i koduj używając: brak

    > Nie ?miej sie z OE, bo po?rednio dzieki niemu usenet by? kiedy? tak
    > popularny. Dzisiaj wiekszo?ae grup które kiedy? tetni?y ?yciem ?wieci
    > pustkami.

    Nie sposób nie przyznać części choć racji, choć Usenet tętnił życiem
    najbardziej, gdy strony www (zwłaszcza inne niż statyczny HTML) były w
    powijakach.

    --
    Pozdrawiam,
    Marsjanin

  • 14. Data: 2016-03-05 19:21:33
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    > Weź wgraj te poprawki do OutlookExpressa...

    Oki, thx.

    Pzdr