  • 1. Data: 2010-04-14 14:55:16
    Temat: Re: Obniżone zawieszenie a jego trwałość i układu kier.
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Michał pisze:
    > Witam
    >
    > Jak bardzo obniżenie zawieszenia ma wpływ na jego trwałość i trwałość
    > układu kierowniczego? Wiadomo że obniżenie wiąże się ze zwiększeniem
    > twardości.

    Golf 3 ok 90tyś przelotu po polskich drogach, na glebie, nic się nie
    działo, oczywiście teoretycznie nic, bo buda na pewno cierpiała na tym,
    wszelkie zgrzewy itp itd. Natomiast w zawieszeniu nie musiałem nic robić
    poza wymianą sworzni wahacza po kupnie auta. Podstawa to nauczyć się
    jeździć a nie tłuc jak szalony i nie zwracać uwagi na wyrwy na drodze.
    Obniżenie nie zawsze równa się usztywnienie.

    --
    krzysiek82