-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.atman.pl!goblin1!goblin.stu.ne
va.ru!postnews.google.com!11g2000yqr.googlegroups.com!not-for-mail
From: tadek <t...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.sci.fizyka
Subject: Re: Obniżone zawieszenie a jego trwałość i układu kier.
Date: Wed, 14 Apr 2010 05:50:58 -0700 (PDT)
Organization: http://groups.google.com
Lines: 44
Message-ID: <6...@1...googlegroups.com>
References: <hq4ctu$rtc$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: 81.219.113.177
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: posting.google.com 1271249458 18989 127.0.0.1 (14 Apr 2010 12:50:58 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Wed, 14 Apr 2010 12:50:58 +0000 (UTC)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: 11g2000yqr.googlegroups.com; posting-host=81.219.113.177;
posting-account=xVbsZAoAAACa9wI0ZXF_E1pRBBWrq8Sn
User-Agent: G2/1.0
X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; .NET CLR
2.0.50727; InfoPath.2; .NET CLR 1.1.4322),gzip(gfe)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2271886 pl.sci.fizyka:219841
[ ukryj nagłówki ]On 14 Kwi, 14:37, Michał <m...@o...pl> wrote:
> Witam
>
> Jak bardzo obniżenie zawieszenia ma wpływ na jego trwałość i trwałość
> układu kierowniczego? Wiadomo że obniżenie wiąże się ze zwiększeniem
> twardości.
>
> Czy jeśli zakładając że prawie każda siła działająca na koło jadące po
> tuskowej drodze nie działa na nie idealnie prostopadle - bo tak chyba
> jest? Wynika że:
>
> Każda dziura rozkłada nam się na dwa wektory. Jeden taki jak oś
> poruszania się koła góra - dół, drugi mniej więcej do niego prostopadły.
>
> Drążki kierownicze zużywają się gdy działa właśnie ta siła z wektora
> prostopadłego, mam rację?
>
> Przy obniżonym zawieszeniu twardość jest większa, czy siła działająca na
> drążki jest mniejsza?
> Zakładając że ktoś nie zmieni amortyzatorów to na pewno bo droga
> przebyta przez tłok amortyzatora jest mniejsza - mniejsza więc siła
> tłumienia - większa siła musi iść gdzie indziej - na drążki. Mam rację?
>
> A gdy amortyzatory mają odpowiednią siłę tłumienia? Wtedy nie ma
> większego zużycia?
>
> A co z wahaczami? Co ze stabilizatorami?
>
> Pozdrawiam
> jadące po
> tuskowej drodze >
proponuję jeździć tylko po "kaczorowych" drogach tylko obawiam się że
te drogi objechałbyś rowerem w jedno popołudnie
Następne wpisy z tego wątku
- 14.04.10 14:57 Michał
- 14.04.10 15:01 Cavallino
- 14.04.10 15:05 Michał
- 14.04.10 15:10 Cavallino
- 14.04.10 15:16 Michał
- 14.04.10 15:31 Cavallino
- 14.04.10 15:41 Borys Pogoreło
- 14.04.10 16:42 the_foe
- 14.04.10 16:56 Michał
- 14.04.10 18:48 the_foe
- 14.04.10 19:15 Michał
- 14.04.10 20:09 to
- 16.04.10 11:33 J.F.
- 17.04.10 11:55 Bhastek
- 17.04.10 12:32 Wlodzimierz Zabotynski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=