eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRe: Obniżone zawieszenie a jego trwałość i układu kier.Re: Obniżone zawieszenie a jego trwałość i układu kier.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.atman.pl!goblin1!goblin.stu.ne
    va.ru!postnews.google.com!11g2000yqr.googlegroups.com!not-for-mail
    From: tadek <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.sci.fizyka
    Subject: Re: Obniżone zawieszenie a jego trwałość i układu kier.
    Date: Wed, 14 Apr 2010 05:50:58 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 44
    Message-ID: <6...@1...googlegroups.com>
    References: <hq4ctu$rtc$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 81.219.113.177
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1271249458 18989 127.0.0.1 (14 Apr 2010 12:50:58 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Wed, 14 Apr 2010 12:50:58 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: 11g2000yqr.googlegroups.com; posting-host=81.219.113.177;
    posting-account=xVbsZAoAAACa9wI0ZXF_E1pRBBWrq8Sn
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; .NET CLR
    2.0.50727; InfoPath.2; .NET CLR 1.1.4322),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2271886 pl.sci.fizyka:219841
    [ ukryj nagłówki ]

    On 14 Kwi, 14:37, Michał <m...@o...pl> wrote:
    > Witam
    >
    > Jak bardzo obniżenie zawieszenia ma wpływ na jego trwałość i trwałość
    > układu kierowniczego? Wiadomo że obniżenie wiąże się ze zwiększeniem
    > twardości.
    >
    > Czy jeśli zakładając że prawie każda siła działająca na koło jadące po
    > tuskowej drodze nie działa na nie idealnie prostopadle - bo tak chyba
    > jest? Wynika że:
    >
    > Każda dziura rozkłada nam się na dwa wektory. Jeden taki jak oś
    > poruszania się koła góra - dół, drugi mniej więcej do niego prostopadły.
    >
    > Drążki kierownicze zużywają się gdy działa właśnie ta siła z wektora
    > prostopadłego, mam rację?
    >
    > Przy obniżonym zawieszeniu twardość jest większa, czy siła działająca na
    > drążki jest mniejsza?
    > Zakładając że ktoś nie zmieni amortyzatorów to na pewno bo droga
    > przebyta przez tłok amortyzatora jest mniejsza - mniejsza więc siła
    > tłumienia - większa siła musi iść gdzie indziej - na drążki. Mam rację?
    >
    > A gdy amortyzatory mają odpowiednią siłę tłumienia? Wtedy nie ma
    > większego zużycia?
    >
    > A co z wahaczami? Co ze stabilizatorami?
    >
    > Pozdrawiam

    > jadące po
    > tuskowej drodze >
    proponuję jeździć tylko po "kaczorowych" drogach tylko obawiam się że
    te drogi objechałbyś rowerem w jedno popołudnie

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: