  • 51. Data: 2009-12-01 15:00:30
    Temat: Re: [OT] zmywarka
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2009-12-01 15:53:10 +0100, "marko1a" <m...@l...de> said:

    > Użytkownik "DJ" <j...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:hf395d$8v2$3@news.dialog.net.pl...
    >
    > Gotowanie jest dla wielu miłym odpoczynkiem i hobby jak elektronika dla ciebie.

    I wyobraź sobie że zmywanie naczyń też może być hobby... tak samo jak i
    gotowanie. I tysiąc innych.

    --
    DJ

  • 52. Data: 2009-12-01 15:20:44
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello DJ,

    Tuesday, December 1, 2009, 4:00:30 PM, you wrote:

    > I wyobraź sobie że zmywanie naczyń też może być hobby... tak samo jak i
    > gotowanie. I tysiąc innych.

    Kłamstwa na temat zuzycia wody przy zmywaniu również są twoim hobby?
    Bo ja naprawdę chciałbym zobaczyć, jak myjesz 12 kompletów naczyń i
    sztućców łącznie z płukaniem w 10 litrach wody.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 53. Data: 2009-12-01 16:00:32
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2009-12-01 16:20:44 +0100, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> said:

    > Kłamstwa na temat zuzycia wody przy zmywaniu również są twoim hobby?
    > Bo ja naprawdę chciałbym zobaczyć, jak myjesz 12 kompletów naczyń i
    > sztućców łącznie z płukaniem w 10 litrach wody.

    A czy to że inni robią coś, co wykracza poza Twoje wyobrażenia jest
    takie okrutnie niemożliwe? Aż tak niemożliwe żeby nazywać kłamstwem?
    A posiedź przy zlewozmywaku, tyle ile siedzisz przy przetwornicach, a
    przekonasz się, że rzeczy które wydają Ci się niemożliwe wcale takimi
    nie są.

    --
    DJ

  • 54. Data: 2009-12-01 19:14:52
    Od: "Konstanty Wycirowski" <k...@p...de>

    "games" >>

    > Tak jak napisali przedpiscy glowne wady to duze zuzycie wody i pradu
    > koniecznosc oplukania wstepnego oraz dodatkowo zaleznie od
    > zastosowanych srodkow myjacych szklanki i talerze zaczna robic sie po
    > 2-3 latach szare tak jakby ktos je piaskowal. Niektore Srodki myjace sa
    > bardzo agresywne i aluminium czy stal po takiej imprezie nadaje sie na
    > smietnik.

    Ta, a Murzyni to żyją na drzewach i się huśtają na ogonach. Czy ty, kolego, tylko po
    to się odzywasz, żeby bzdury pisać? Najpierw spraw sobie zmywarkę a potem pisz
    bzdury. Ręczne mycie zużywa mniej wody? Chyba,że robisz to tak jak przed 100 laty na
    familokach - w jednej misce ciepła woda, w drugiej zimna do płukania. Bo inaczej nie
    wyobrażam sobie, jak jesteś w stanie zużyc mniej wody do tej ilości naczyń, jakie
    wchodzą do zmywarki. Nasza zmywarka myje również bezproblemowo garanki, patelnie i
    przypalone naczynia żaroodporne. A używamy tabletek z Lidla 3 w jednym. Nawet się na
    żonę darłem, czemu wkłada garnki do zmywarki. bo stary Bosch (12 lat) nie dawał rady.
    Ta nowa, bez problemu.

  • 55. Data: 2009-12-01 19:47:04
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

> [...]
    > A posiedź przy zlewozmywaku, tyle ile siedzisz przy przetwornicach, a
    > przekonasz się, że rzeczy które wydają Ci się niemożliwe wcale takimi nie

    Masz rację, zmywanie naczyń może być hobby a ty jestes tego przykładem.

    Marek

  • 56. Data: 2009-12-01 19:47:54
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Papkin wrote:
    > Sa srodki 3x drosze - to te ktore reklamuja glupie
    > pipy w telewizji. Roznicy nie widze?

    Spróbuj paru to zobaczysz. Chwilowo używam Somata 7w1/10w1, ale jakośc
    po Calgonit Quantum była zauważalnie lepsza, wlacznie z tym, że Quantum
    dawał radę "wyskrobać" garnek po przypalonym lekko mleku, czego Somat
    nie tknie. Kupiłem raz byle-co i to byl koniec eksperymentów z tańszym
    środkiem - zacieki byly takie że szklanki brane w ręce były tluste i
    śmierdzące chemią (po płukaniu). Ja nie twierdzę że warto dać wiecej za
    logo firmy, ale jakoś nie potrafie znaleźc taniego środka który działa
    porównywalnie z tym ze środkowej półki cenowej - a sprawdziłem przez 4
    lata już przynajmniej większość środków "z hipermarketu". Trudno
    powiedzieć czy tańsze srodki faktycznie są tylko tańsze, czy po prostu
    nie płaca kasy na licencje za nowoczesniejsze _działające_ technologie.
    Faktem jest, że myja słabiej.

  • 57. Data: 2009-12-01 19:54:18
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    > Wyparzeniu? Po co? Przecież nie przygotowuję butelek dla niemowlaka...
    > To są kolejne bzdety, wciskane klientowi przez producenta?

    Zawsze masz sterylne naczynia co nie jest bez znaczenia.
    Spróbuj umyć ręcznie deskę plastikową po krojeniu mięsa, cebuli i paru tam
    innych składników a po wyschnięciu powąchaj ją.
    Tylko się nie zrzygaj. Choćbyś szorował szczotką i tak jej nie domyjesz a
    ten zapach pozostanie.
    Inny przykład to słoiki które przed robieniem przetworów mam wyparzone i
    wiem że nic się nie zepsuje.

    Marek

  • 58. Data: 2009-12-01 20:10:55
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    > Metoda pewnie skuteczna była?... jednakże jakby nie patrzeć podpada pod
    > KK, więc mogłeś mieć większe kłopoty niż owa paniusia.

    Myślę że na takiego wsiura nie podziałało. Znalazła sobie napewno inny
    śmietnik. Inni są trochę mądrzejszymi wieśniakami i wybierają różne pory
    przez co trudniej ich namierzyć. Niektóre mendy wsiuńskie jak śmietnik był
    zamknięty to zostawiali reklamówkę pod drzwiami śmietnika albo wpychali do
    kosza na śmieci na przystanku obok. Wieśniactwo jak robactwo.

    Marek

  • 59. Data: 2009-12-01 20:20:36
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

> [...]
    > licencje za nowoczesniejsze _działające_ technologie. Faktem jest, że myja

    No to ci mówimy idź do lidla i kup tabletki W5 za 15 zł a się przekonasz.
    Wielu znajomych ma je przetestowane i naprawdę za te pieniądze myją bardzo
    dobrze.
    Ja mam zmywarkę już 15 lat i zdązyłem przetestować to i owo.

    Marek

  • 60. Data: 2009-12-01 20:28:25
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello marko1a,

    Tuesday, December 1, 2009, 9:20:36 PM, you wrote:

> [...]
    > dobrze.
    > Ja mam zmywarkę już 15 lat i zdązyłem przetestować to i owo.

    Ja użyłem tabletki Calgonit x w 1 tylko jeden raz. Potem nasypałem
    soli gdzie trzeba, wlałem nabłyszczacza i przez ponad rok jechałem na
    najtańszym proszku do zmywarek ARO. Ostatnio tańszy okazał się Somat,
    to go kupiłem. I mam w nosie wszelkie przereklamowane 150 w 1.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl