  • 41. Data: 2013-07-11 22:30:39
    Temat: Re: [OT: why firr is slow] Re: Why mobile web apps are slow
    Od: Edek <e...@g...com>

    Dnia pamiętnego Thu, 11 Jul 2013 20:25:21 +0000, Stachu 'Dozzie' K.
    wyjmując peta oznajmił:

    > Ale ja na ten przykład nie widzę jego postów (do tego w końcu wymyślono
    > KF). Jeśli chcesz, mogę się z tobą podzielić regexpem do czytnika.

    Słusznie, już. Z tym że u mnie można KFa wyklikać. A.L. ma minus 100
    o ile w jego poście nie ma linka...

    --
    Edek

  • 42. Data: 2013-07-11 22:32:45
    Temat: Re: [OT] ortografia i interpunkcja (was: Why mobile web apps are slow)
    Od: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid>

    On 2013-07-11, A.L <a...@a...com> wrote:

    > Mam w dupie co uwaza mlode pokolenie

    Młode pokolenie ma w dupie, co ty uważasz za ordynarne chamstwo.
    To relacja symetryczna.

    > Slowniika nie mam i nie zamierzam miec. A moj jezyk polski, dziekuje,
    > neizly.
    ^^^^^^
    Właśnie widać.

    > Na pewno lepszy niz dzisiejszych magistrow po smieciowych
    > uczelniach.
    >
    > Stycznosc z jezykiem polskim mam. Czytam polskie gazety i ogladam
    > polska TV. Moje wrazenie jest takie ze sporo dziennikarzy i
    > prezenterow TV, jezeli idzie o znajomosc jezyka polskiego, chyba nie
    > ma matury.

    Niestety mają, co również uważam za przykre.

    > P.S. Mam nieodparte wrazenie ze Kolega u mnie siedzial w KF...

    Ano siedział, bo nie lubisz, gdy ktoś ci wytyka błędy, zwłaszcza gdy ma
    rację.

    > Musze
    > sparwdzic co sie stalo...

    Z tego co pamiętam, to była to reguła na czas określony. Chociaż twoje
    reguły są chyba nieco wadliwe, bo zdarza się, że widzisz moje posty
    przed końcem terminu (<s...@j...net>).

    --
    Secunia non olet.
    Stanislaw Klekot

  • 43. Data: 2013-07-11 22:33:58
    Temat: Re: [OT] ortografia i interpunkcja
    Od: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid>

    On 2013-07-11, A.L <a...@a...com> wrote:

    > A skad owo silne zalozenie o "poszanowaniu dla rozmowcy"?...

    > Tez mi wylazles z KF. Co, do cholery...

    Mogę polecić slrn. W nim reguły KF nie znikają.

    --
    Secunia non olet.
    Stanislaw Klekot

  • 44. Data: 2013-07-11 22:34:44
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2013-07-11 22:09, Przemek O wrote:
    > Co nie znaczy, że można pisać jak się komu podoba. To brak poszanowania
    > dla rozmówcy.

    W internecie nie ma obowiązku dyskutowania ani obowiązków dyskutantów co
    do jakości czegokolwiek dzieki czemu ma tu prawo pisać nawet fir. Są
    gorsze braki poszanowania niż kilka przecinków w złych miejscach. Ba!
    Nawet Netykieta sugeruje ignorowanie błedów innych bo zwracanie uwagi
    jest w złym tonie.

    > Ale żeby to zrozumieć, należy najpierw mieć wpojone jakieś
    > podstawy kultury.

    To jest mocno przesadzone. Kultura a lenistwo/dys[whatever] są
    rozłączne. Na ten przykład znam pospolitego chama który naucza właśnie
    ortografii i jest znakomity w obu dziedzinach. Nie wyciągaj aż daleko
    idacych wniosków o czyjejś kulturze. Zawód programisty to świat dziwaków
    i zawsze tu panowała tolerancja.

  • 45. Data: 2013-07-11 22:34:54
    Od: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid>

    On 2013-07-11, Edek <e...@g...com> wrote:
    > Dnia pamiętnego Thu, 11 Jul 2013 20:25:21 +0000, Stachu 'Dozzie' K.
    > wyjmując peta oznajmił:

    > Słusznie, już. Z tym że u mnie można KFa wyklikać. A.L. ma minus 100
    > o ile w jego poście nie ma linka...

    Cudne :D
    Muszę sprawdzić, czy slrn może filtrować również po treści, nie tylko
    nagłówkach.

    --
    Secunia non olet.
    Stanislaw Klekot

  • 46. Data: 2013-07-11 22:57:22
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Thu, 11 Jul 2013 20:30:39 +0000 (UTC), Edek
    <e...@g...com> wrote:

    >Dnia pamiętnego Thu, 11 Jul 2013 20:25:21 +0000, Stachu 'Dozzie' K.
    >wyjmując peta oznajmił:

    >Słusznie, już. Z tym że u mnie można KFa wyklikać. A.L. ma minus 100
    >o ile w jego poście nie ma linka...

    Czy to oznacza ze w ramach wzajemnosci mam cie wsadzic do KF?...

    A.L.

  • 47. Data: 2013-07-11 23:05:33
    Od: Edek <e...@g...com>

    Dnia pamiętnego Thu, 11 Jul 2013 15:57:22 -0500, A.L. wyjmując peta
    oznajmił:

    > Czy to oznacza ze w ramach wzajemnosci mam cie wsadzic do KF?...

    Nie, do specjalnego piekła przeznaczonego dla ludzi rozmawiających
    w teatrze.

    U mnie jest skala +-9999, tylko nigdy nie pamiętam jaki jest punkt
    odniesienia.

    --
    Edek

  • 48. Data: 2013-07-11 23:06:22
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    W dniu 2013-07-11 22:00, Edek pisze:
    > Dnia pamiętnego Thu, 11 Jul 2013 21:55:22 +0200, bartekltg wyjmując peta
    > oznajmił:

    > Ja osobiście?

    Kierowałem do wszystkich, akurat Twój psot był najświeższy.

    > Wkurza mnie gdy wpieprza się w fajny wątek
    > totalnie nie na temat a w dodatku syfiasto. A przy tym
    > wyzywa ludzi od dresów, kretynów, buców, matołków itd.,
    > mało kto to lubi.

    Ale jakby ignorować, to sobie popisze i każdy rozsądny
    po prostu zignoruje drzewko osoby rozmawiającej z samym sobą.
    A jak mu sie odpowiada, tworzy się wrażenie rozmowy,
    trollociąg i wątek, sam stwierdziles, ciekawy, zostanie
    pogrzebany pod przepychankami.

    > PS. Syfilisie firze. Teraz będziesz wszystkich wyzywał od
    > syfilisów? Mały test ;]

    I czego się spodziewasz? Oczywiście, ze odpisze. A Ty mu
    odpiszesz. I wątek pójdzie się j... współżyć.

    pzdr
    bartekltg

  • 49. Data: 2013-07-11 23:10:26
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    W dniu 2013-07-11 22:07, Edek pisze:

    > Ja najbardziej nie mogę pojąć, skąd u niego takie parcie na ocenianie i
    > tępienie wszystkiego, co jemu jest obce. Kurde, mi też niektóre rzeczy
    > u ludzi są obce, w sensie nic na ten temat nie wiem, ale czy lubię czy nie
    > po prostu przemilczam jak nie mam nic do powiedzenia.

    Ja się nie znam na PHP, a nie lubię. Taka ludzka natura;-)

    > Znajdź jakiś mój post
    > na temat krzywych beziera na przykład - może być ciężko. Ale że mnie to nie
    > interesuje to jeszcze nie znaczy, żebym miał tępić wszystkich piszących o
    > krzywych beziera, bo sam na ten temat nie mam pojęcia ani najmniejszej
    > opinii, wiem że jest coś takiego i jak sobie ktoś dyskutuje na ten
    > temat to ani mnie to grzeje ani ziębi. A ten się musi w-lać z buciorami.

    I myślisz, że go przekonasz? Będzie pisał jeszcze więcej.

    pzdr
    bartekltg

  • 50. Data: 2013-07-11 23:25:25
    Od: Edek <e...@g...com>

    Dnia pamiętnego Thu, 11 Jul 2013 23:06:22 +0200, bartekltg wyjmując peta
    oznajmił:

    > I czego się spodziewasz? Oczywiście, ze odpisze. A Ty mu
    > odpiszesz. I wątek pójdzie się j... współżyć.

    Fakt, już sam nie pamiętam mojego własnego rozpączkowującego się
    posta w tym wątku. Dotychczas w KFie miałem kiedyś przez jakiś
    czas ze 2-3 osoby, trzeba do tego wrócić.

    --
    Edek