  • Data: 2010-03-02 07:11:17
    Temat: Re: [OT] - umowa stałego serwisowania/rozbudowy strony www
    Od: "A.L.E.C" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maniek wrote:

    > Nie za bardzo wiem jakie punkty mogła by zawierać
    > taka umowa. Przychodzą mi do głowy takie rzeczy:
    > - stałe ryczałtowe rozliczenie w ramach
    > ryczałtu x godzin przeznaczamy na serwis
    > - po przekroczeniu x godzin stawka godzinowa wynosi xx
    > - raportowanie pracy

    - definicja "serwisowanie strony"
    - czas reakcji
    - sposoby komunikacji
    - ewentualne uzależnienie stawki od pory dnia

    Weź pod uwagę sytuacje typu " klient dzwoni o 2-ej w nocy, że strona nie
    działa, albo trzeba coś dorobić przed 6-ą".

    --
    Aleksander 'A.L.E.C' Machniak http://alec.pl gg:2275252
    LAN Management System Developer http://lms.org.pl