    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: [OT] sukces zjednoczenia 20150816 - 2
    Date: Mon, 17 Aug 2015 10:22:45 +0200

    On 2015-08-16 22:52, ACMM-033 wrote:
    > Z naciskiem na LAVO-2...

    Nigdy nie miałem, ale pasuje jak ulał do wielkich osiągnięć polskiej
    elektroniki. Mialem za to UM-20x (nie pamiętam), znakomity do pomiarów
    jest-nie ma (dokładnośc około 0%).

    > A Odra nie miała sowieckiego swędu w składzie?

    Wszyscy mieli wtedy wszystko poskładane z okolicznych krajów. Gospodarka
    była nie tylko centralnie planowana ale i tak konstuowana aby żaden kraj
    nie był samowystarczalny. Do Juniora były bodajże węgierskie stacje
    dysków i bulgarskie dyskietki i enerdowski procek. Odre rozbierałem tymi
    łapami i na bank pamiętam cyrylice na kilku elementach.

    > Spoko, najwyżej ci będą mędzić, że się PO-PiS-ujesz...

    Bycie prorokiem jest czasem mimowolne. A jak sie okaże że jednak gdzieś
    będe miał rację? Ziobro juz pewno chowa kilka pozwów in blanco. Nie, nie
    ma co ryzykować.

    > (1) Nie jestem ani za jednymi, ani za drugimi.

    Pewno niewielu jest na tej grupie. Posiadanie takiego hobby skutecznie
    utrudnia rozumienie rzeczywistości politycznej. Za duzo logiki zawsze
    było przekleństwem.