  • Data: 2018-07-14 09:43:36
    Temat: Re: [OT] so i learned lisp ;c
    Od: fir <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 13 lipca 2018 23:20:53 UTC+2 użytkownik g...@g...com napisał:

    > Jestem teraz w areszcie i dostałem prawo do jednego posta na usenecie.
    > Postanowiłem, że wykorzystam go do podzielenia się informacją
    > o podcascie prowadzonym przez Tomasza Gopa dotyczącego produkcji
    > gier - w szczególności odcinków dotyczących programowana sztucznej
    > inteligencji w grach, bo moim zdaniem były dość interesujące
    > (zwłaszcza dla osób, które interesują takie rzeczy):
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=FlxIoZiRFiA
    >
    > Niech Żyje Demokracja!

    AI nie jest interesujace.. wiekszosc ludzi nie wie co jest interesujace..

    w calym AI moga byc interesujace na przyklad male kwiatki (male kawalki
    tej problematyki) ale glownie one lub jedynie one - niestety o tym nikt nie mowi lub
    malo kto (co tez jest problemem bo energia sie rozprasza, gdyby ludzie mowili akurat
    tym co jest interesujace to proges bylby lepszy... nieststy im dziedzina stje sie
    bardziej dojrzala tym srodowisko sie dzieli itd - przynajmniej ja tak to widze)

    przy okazji jak sam sie zastanawiam co
    mialbym robic to chyba wychodzi mi na to ze jednak chyba trzebby jednak pisac ten
    kompiletor c (asembler i zreby kompilatora mam juz napisane, wiec moze cos tam
    wysmaze w okolicach jesieni

    [i tut tak samo sporo tych kwesti z kompilatorami jest odrzucajace jak diabli, ale
    male kuczowe hacki moglybybyc ok... pisalem juz nawet o tym wstepnego posta, tylko
    gdzie to bylo..]