  • 11. Data: 2011-05-15 21:56:17
    Temat: Re: [OT] serwer newsów ?
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "RadoslawF" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:iqpfms$m2r$1@news.onet.pl...
    > A to jakaś różnica dodać do programu pocztowego kolejne trzecie
    > czy czwarte konto ?

    I owszem - kolejny czas potrzebny na sprawdzanie
    nawet jak masz to ustawione automatycznie.

    Pzdr

    JKK

  • 12. Data: 2011-05-15 22:39:13
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-05-15 23:56, Użytkownik J_K_K napisał:

    > I owszem - kolejny czas potrzebny na sprawdzanie
    > nawet jak masz to ustawione automatycznie.

    Ale to czas programu a nie twój więc w czym problem ?
    Ty przychodzącej na to konto poczty nie musisz sprawdzać
    ani czytać.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2011-05-16 07:09:39
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-05-15, PawelK vel Pablo <e...@...stopce> wrote:
    > Z jakiego korzystacie ?
    >
    > news.aster.pl gubił posty, przerzuciłem się na news.icm.edu.pl
    > i tez gubi.
    >
    > Czytam tylko precle z newsów.

    Sprobuj news.atman.pl.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 14. Data: 2011-05-16 10:03:20
    Od: TaDzik <t...@B...pl>

    W dniu 15-05-2011 14:16, PawelK vel Pablo pisze:
    > Z jakiego korzystacie ?
    >
    > news.aster.pl gubił posty, przerzuciłem się na news.icm.edu.pl
    > i tez gubi.
    >
    > Czytam tylko precle z newsów.

    Ja też się podepnę bo mam podobny 'problem'
    korzystam z news.neostrada.pl i news.gazeta.pl i na obu nie widzę
    niektórych postów. Widzę tylko odpowiedzi na nie, np w wątku o padniętym
    akumulatorze taką:

    W dniu 2011-05-16 09:57, J_K_K pisze:
    > Użytkownik "juhass" <j...@p...fm> napisał w wiadomości
    >>
    > Zwykłą, czy żel ?

    Zwykłą, chciwy jestem, a żel przesadnie drogi moim skromnym zdaniem,
    choć może i wart ceny?

    tu nie widzę postów J_K_K ale inne też się zdarzają. Nie mam jak
    sprawdzić skąd J_K_K postuje bo go nie widzę.

    Ktoś mądrzejszy ode mnie (o co z pewnością nie trudno) wie co to za licho?

    --
    Pozdro
    TaDzik

  • 15. Data: 2011-05-16 10:46:08
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    TaDzik pisze:

    > tu nie widzę postów J_K_K ale inne też się zdarzają. Nie mam jak
    > sprawdzić skąd J_K_K postuje bo go nie widzę.
    >
    > Ktoś mądrzejszy ode mnie (o co z pewnością nie trudno) wie co to za licho?

    juz pisałem, JKK pisze z aioe.org ktorej to sieci wiekszosc polskich
    serwerów nie toleruje (bo ma za co)
    Problem z J_K_K jest znany od dawna (na pl.misc.samochody ktos juz w
    2009 pytał) ale widocznie nie zalezy mu zeby byc czytanym przez
    wszystkich. A że z tego sa pociete wątki i brakujące posty to inna sprawa.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"