  • Data: 2011-11-05 21:37:00
    Temat: Re: [OT] s.p. Kurek i Kaminski
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "d530" <d...@p...com> napisał w wiadomości
    news:j949kn$fc1$1@news.onet.pl...

    "Araneus Diadematus" <w...@c...pl> wrote in message
    news:4eb59170$1@news.home.net.pl...

    > PS. Pyry już nie w Warszawie? Czy o innych myślimy?

    Przepraszam za dezinformację.
    W Warszawie: http://pl.wikipedia.org/wiki/Cmentarz_w_Pyrach

    =====

    Nie ma sprawy, po prostu upewniałem się co do stanu faktycznego... teraz
    władze potrafią tak ludziom w głowach nabocić, że łatwo stracić wyczucie,
    więc wcale bym się nie zdziwił, gdyby naszemu miastu odłączono po cichu
    jakąś dzielnicę i przyłączono do jakiegoś podwarszawskiego miasta, czy
    wręcz, zrobiono samodzielne miasto... Hmm... w roku 1994, jak cięto warszawę
    na 18 kawałków, to ludzi o to nie spytano, czy sobie tego życzą. W 1998
    podobny numer z województwami... MSI - nos dla tabakiery... Jako, że nie
    śledzę lokalnych informacji politycznych, nie mam już zdrowia do tego,
    denerwować się... to i mogę nie być na bieżąco.

    --
    Alanné mba yi woma... wé :) (...)
    Né ma ka ni kaso, Né ma pané ka, (...)