  • 1. Data: 2012-04-03 15:18:34
    Temat: [OT] reklamy
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    na prawie nie chcą mi powiedzieć, t z kolei pewnie nikt nie wie, ale za
    pytam... jak legalnie brać kasę za wyświetlanie reklam na stronie www?

  • 2. Data: 2012-04-03 17:24:43
    Temat: Re: [OT] reklamy
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    > na prawie nie chcą mi powiedzieć, t z kolei pewnie nikt nie wie, ale za
    > pytam... jak legalnie brać kasę za wyświetlanie reklam na stronie www?
    to nielegalnie można brać kasę za wyświetlanie reklam?
    chyba tylko kogoś okradać bo inaczej to reklamodawca musi być
    zainteresowany :)

  • 3. Data: 2012-04-04 10:33:45
    Od: TOUDIdel <t...@o...pl>

    W dniu 03.04.2012 15:18, identifikator: 20040501 pisze:
    > na prawie nie chcą mi powiedzieć, t z kolei pewnie nikt nie wie, ale za
    > pytam... jak legalnie brać kasę za wyświetlanie reklam na stronie www?

    Tak, jak w przypadku każdej innej działalności: dostajesz kasę -
    wystawiasz fakturę.

    td