  • Data: 2012-07-05 02:29:47
    Temat: Re: [OT] nawigacja poci?gowa
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 4 Jul 2012 22:33:07 +0000 (UTC), kakmar napisał(a):

    > Trochę na południe, kilka razy mając wątpliwości powiększałem skalę, by
    > sprawdzić dokąd mniej więcej prowadzi droga.

    Ale wtedy boczne drogi znikaja, zostaja glowne, i dowiadujesz sie ze jestes
    na pustyni.

    > No właśnie mam wrażenie że to ciągłe "trzymaj się jakiegoś pasa, za 300
    > metrów skręć w gdzieś tam", odbiera radość podróżowania. W dodatku ta
    > widoczna ciągle interpolowana godzina dotarcia do celu.

    No nie wiem. Jak podrozujesz przez nieznane miasto to "trzymaj sie pasa"
    jest bardzo przydatne. W nieznanej trasie i te "300m" dostarcza cennej
    informacji. A godzina ... dla jednych cenna, jesli od tego cos zalezy, ja
    tam czerpie satysfakcje z tego jak sie zmniejsza ... albo ponarzekam sobie
    na trudnosci obiektywne jak sie zwieksza.
    Za to wkurza to ciagle "zwolnij, przekroczyles dopuszczalna predkosc".
    Co ona, nie zna innych komunikatow :-)

    Ale ja nie o tym, tylko o poprzednim - w duzym powiekszeniu nie widac dokad
    droga prowadzi, w malym tez nie widac dokad prowadzi, bo jej wcale nie
    widac - wiec jak sprawdzic czy to dobra droga ?
    Czesc nawigacyjna stale cie sprowadza na glowna, czyli zla droge, do d*
    taka pomoc :-(

    J.