  • 11. Data: 2012-07-09 19:37:14
    Temat: Re: [OT] namierzalscy
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    pytanie było tendencyjne, ciekawi mnie bardzo na ile informatycy zajmują się
    pracą elektroników, a konkretnie to chodzi mi o embedded? inną interesującą
    mnie kwestią jest to, czy informatycy piszą sterowniki do urządzeń
    elektronicznych i oczywiście wiadomo, firmware?

  • 12. Data: 2012-07-10 00:06:03
    Od: "M.M. " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    identyfikator: 20040501 <N...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > mnie kwestią jest to, czy informatycy piszą sterowniki do urządzeń
    > elektronicznych i oczywiście wiadomo, firmware?
    Ja widzę, że im większe G a lepszy marketing tym zarobić można więcej...
    co jest smutne i to bardzo.

  • 13. Data: 2012-07-10 23:10:08
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Ja widzę, że im większe G a lepszy marketing tym zarobić można więcej...
    > co jest smutne i to bard

    ja tego za bardzo nie rozumiem, np. taki szyderczy uśmieszek Tuska lub
    Gronkiewicz, na mnie działa raczej odstraszająco, a "wszyscy" na nich
    głosują...

  • 14. Data: 2012-07-11 00:28:26
    Od: Roman W <b...@g...pl>

    On Tuesday, July 10, 2012 10:10:08 PM UTC+1, identyfikator: 20040501 wrote:
    > &gt; Ja widzę, że im większe G a lepszy marketing tym zarobić można więcej...
    > &gt; co jest smutne i to bard
    >
    > ja tego za bardzo nie rozumiem, np. taki szyderczy uśmieszek Tuska lub
    > Gronkiewicz, na mnie działa raczej odstraszająco, a &quot;wszyscy&quot; na nich
    > głosują...

    Off-topic.

    RW