    From: n...@s...com
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: [OT] moto jako wół roboczy - jaki dla poczštkujacego
    Date: Tue, 21 Jul 2009 09:56:59 +0200

    On Tue, 21 Jul 2009 08:32:41 +0200, gildor <g...@N...gazeta.pl>
    wrote:

    >Ty, ale stacjonarne kompy niczym sie teraz nie różnią od laptopów.

    Powaznie ? Porownywalnej wydajnosci laptok i pecet sa w tej samej
    cenie ?
    I pls, nie opowiadaj ze jak ktos nie jest ladminem to moze pracowac na
    pentium 2 ze 128MB ramu bo najwyzej se poczeka na aplikacje.

    >oprócz tego, że są wieksze. nie wsadzisz im drugiego dysku zwykle,
    >niczego nie wymienisz, bo ma wszystko zintegrowane. nie mówię o
    >składakach, tylko o workstacjach kupowanych do firm - markowych.

    Czyli przewaga peceta, masz mniejsze koszty. Chyba ze chcesz je
    zwiekszyc, wtedy laptoki dla wszystkich :)

    >wole laptopa z dopiętą klawiaturą, niż peceta zajmującego mi zbędne
    >miejsce.

    Ja nie mowie co Ty czy ja wolimy, mowie o sensie stosowania laptokow
    wszedzxie.

    > jak mi niepotrzebny akurat, zamknę i wsadzę do szuflady.

    Jak ktos ma pracowac przy komputerze i chowa go do szuflady to w
    zasadzie nie pracuje, niech se wypisze urlop i idzie w pis du ;)

    > mogę go też zabrać do domu i tam, przy piwku, skończyć
    >robotę.

    Jesli masz robote ktora to umozliwia, wydaje mi sie ze wiekszosc
    uzyszkodnikow w domu se moze najwyzej pornola na lapku ogladnac, bo
    nie dostanie sie do firmowej bazy danych itd.

    >więc mnie tu marketoidami nie bełkocz, bo co kto lubi i co komu
    >potrzeba.

    Jasne, jednak widze ten durny ped do laptokow bo ludzie zreja
    reklamowe gowno, a pozniej przekonuja sami siebie ze laptok byl im
    potrzebny. A powtorze, jedyna zaleta laptoka to mobilnosc, jesli jej
    nie wykorzystasz to jestes kase w dupe. Chociaz nowoczesnie w dupe.

    > ja laptoka podpinam do 46" i gram, bo nie mam konsoli, a

    A to jest akurat argment zeby pracownikom NIE kupowac laptopow :)

    >peceta nie zamierzam tarabanić do salonu. pecet to przeżytek. czas się
    >pogodzić z tym :) w domu ostatnio siedziałem przy pececie... hmm...
    >chyba pójde zobaczyc czy jeszcze w ogóle działa, bo może kurz mu morde
    >wylizał ;)

    A ja se kupilem rok temu nowego peceta, niedogodnosci serwowane przez
    peceta sa mniejsze niz niedogodnosci spowodowane laptokiem. Nie
    wspominajac ze za pieniadze ktore poszly na pieca kupilbym najwyzej
    sredniego laptoka. A ze karta graf powoli zaczyna sie starzec to se ja
    wymienie za pare stowek na nowsza.
    Ale jakbym mial prowizje od zamowien to tez bym wszedzie dawal laptoki
    ;)
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!