eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipOT - "kradzież impulsow VoIP" - prosba/pytanieRe: OT - "kradzież impulsow VoIP" - prosba/pytanie
  • Data: 2013-03-14 22:02:05
    Temat: Re: OT - "kradzież impulsow VoIP" - prosba/pytanie
    Od: r...@a...pl szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu czwartek, 14 marca 2013 21:48:28 UTC+1 użytkownik r...@a...pl napisał:
    > W dniu piątek, 31 grudnia 2010 00:49:03 UTC+1 użytkownik Jan Pytajacy napisał:
    >
    > > Witam,
    >
    > >
    >
    > > szukam porady (moze ktos poleci dobra kancelarie obeznana w tematyce)
    >
    > > oraz ewentualnie szykam osob, ktore padly ofiara wygenerowania ruchu
    >
    > > (VoIP bo to moze ma znaczenie) do egzotycznego kraju na ich koszt.
    >
    > > Jak wiadomo korporacje maja drozszych prawnikow i może znajdzie się
    >
    > > ktoś, kto ma podobna sytuacje i usluge u tego samego (duzego)
    >
    > > operatora, do zrzucenia sie na pozew zbiorowy.
    >
    > > Znam przynajmniej dwa takie przypadki, w tym jeden moj.
    >
    > >
    >
    > > U mnie chodzi o kilkaset tysiecy wydzwonione w jeden weekend na jeden
    >
    > > numer komorkowy (w Poludniowej Afryce). Wg mnie (wydaje mi sie, ze
    >
    > > mysle nadal logicznie) to ewidentny fraud. Czy to wystarczajacy powod
    >
    > > reklamacji? Watkow jest wiele, ale ten szczegolnie interesuje mnie w
    >
    > > swietle naszego prawa. Czy operator powinien (jak np. banki z kartami
    >
    > > kredytowymi/planiczymi) to wychwycic odpowiednio wczesnie i
    >
    > > zablokowac, ponieważ a) polaczenia byly na jeden numer b). anomalia w
    >
    > > stosunku do normalnej struktury polaczen (zagranica) c). dziwne
    >
    > > godziny polaczeni - weekend, w tym glownie w nocy, gdy normalnie ruch
    >
    > > od pn do pt w godzinach 8-21
    >
    > > ?
    >
    > > Dodam, ze wczesniej (przez kilka lat) praktycznie nie bylo polaczen
    >
    > > zagranicznych, dotychczas faktura to okolo 2000zl, glownie polaczenia
    >
    > > stacjonarne w Polsce.
    >
    > > Czy dostep do gatewaya przez internet (bez vpn) bez mozliwosci
    >
    > > ustawienia limitu kwotowego, brak systemu do wykrywania anomalii/
    >
    > > fraudow, znikajace dyskryminatory po aktualizacji systemu, o ktorej
    >
    > > nie poinformowali, brak mozliwosci monitorowania online bilngu/
    >
    > > polaczen + kilka tego typu kwiatkow, to nienalezyte wykonanie umowy i
    >
    > > pomimo odrzucenia mojej reklamacji mam szanse w postepowaniu sadowym?
    >
    > > Jaka droge radzicie wybrac (sad, postepowaniu polubowne)?
    >
    > >
    >
    > > Bede wdzieczny za wszelie sugestie i pomoc. Jesli chodzi o UKE - poki
    >
    > > co czekam na odpowiedz.
    >
    > >
    >
    > >
    >
    > > Pozdrawiam
    >
    > > Zestresowany sytuacja pytajacy
    >
    >
    >
    > Witam
    >
    > Właśnie spotkał mnie dokładnie taki sam problem
    >
    > Czy mogę liczyć na informację jak sprawa się zakończyła?
    >
    > Jak wyglądała kwestia rozliczeń i operatora?
    >
    > Zgłosiłem dzisiaj sprawę na Policję i zastanawiam się co dalej....
    >
    > pozdrawiam
    >
    > RM

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: