  • Data: 2012-12-12 12:48:43
    Temat: Re: OT klient grup dysk. do windowsa 8
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 12 Dec 2012 10:40:14 +0100, uciu

    > komp firmowy - nie jestem administratorem
    > by wywalić smieci - pasi?

    Nie pasi. Pomijając totalny OT -- jak se nie radzisz z ustawieniami swoich
    programów tudzież nie możesz ich zmienić, to przestań w ogóle pisać,
    samolubie... względnie, załatw sobie komputer, który będziesz mógł
    konfigurować.

    Zastanawia mnie, przy okazji obecności na tej grupie, czy na drodze jesteś
    takim samym samolubem... Od paru dni spotykam takich codziennie (co się do
    niedawna zdarzało stosunkowo rzadko), co myślą, że są pępkiem świata i
    każde usprawiedliwienie na ich zachowanie jest dobre...

    --
    Pozdor Myjk