  • 1. Data: 2018-07-23 14:05:56
    Temat: [OT] interfejs do komputera w samochodzie Opel Zafira C 2012r
    Od: BQB <a...@s...com.invalid>

    Możecie polecić mi jakiś niedrogi interfejs, który zadziała w tym
    samochodzie?
    Nie prowadzę warsztatu, mam jedno swoje auto, interfejs może działać
    tylko z tym autem (np zablokowany na 1 VIN)
    Chcę mieć możliwość diagnostyki wszelkich modułów w tym aucie, możliwość
    zmiany pojemności zbiornika paliwa (było 14l, teraz jest 58l i pokazuje
    czasami błędnie pojemność i zasięg zawsze błędnie), częściowego
    wyłączenia w silniku reduktora od CNG i zamiast niego sterowanie
    instalacją LPG (dopiero będzie zakładana), wraz z informacją o zasięgu,
    ilości LPG w butli.
    Przy okazji, jaki sterownik od LPG wybrać, aby można byłoby go
    skonfigurować odpowiednio do silnika (albo jaki sterownik jest jak
    najbardziej "elastyczny")
    Może istnieje jakaś grupa/forum, gdzie możnaby było się o takie
    informacje zapytać?

    Z tego co wyszukałem, najlepszy byłby Tech2 lub Op-Com, ale cena zbyt
    wysoka jak dla jednej osoby z jednym autem.
    Chyba, że macie kontakt do jakiejś osoby/firmy, która takie sprawy jest
    w stanie ogarnąć i nie będzie to kosztować tyle co te dwa interfejsy.

  • 2. Data: 2018-07-23 19:32:38
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    zależy jaki silnik ale zobacz multi ecu scan czy obsługuje

  • 3. Data: 2018-07-24 10:37:14
    Od: BQB <a...@s...com.invalid>

    W dniu 23.07.2018 o 19:32, sirapacz pisze:
    > zależy jaki silnik ale zobacz multi ecu scan czy obsługuje

    Ale to jest do Fiata, Alfy Romeo i innych włoskich.

  • 4. Data: 2018-07-24 14:00:37
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Ale to jest do Fiata, Alfy Romeo i innych włoskich.
    Fiat produkuje m.in. silniki, które w oplach występują. Napewno corsa ma
    1.3jtd, a zafira może(ale nie musi) mieć 1.9JTD w którejś wersji. Musisz
    sprawdzić na liście modeli.

  • 5. Data: 2018-07-25 08:34:12
    Od: BQB <a...@s...com.invalid>

    W dniu 24.07.2018 o 14:00, sirapacz pisze:

    > Fiat produkuje m.in. silniki, które w oplach występują. Napewno corsa ma
    > 1.3jtd, a zafira może(ale nie musi) mieć 1.9JTD w którejś wersji. Musisz
    > sprawdzić na liście modeli.

    Mam silnik A16XNT (LGE), Bosch ME 7.6.4 i niestety tego na liście nie ma.