  • 11. Data: 2012-01-22 18:06:10
    Temat: Re: Używanie notebooka z monitorem zewnętrznym - prośba o opinie.
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-01-22 17:39, Użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > Glare to sa dobre do diabli wiedzą czego. Tylko matowy monitor.

    To technologia stworzona dla kobiet do poprawiania makijażu
    bez opuszczania stanowiska pracy.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2012-01-22 18:49:47
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    > Glare to sa dobre do diabli wiedzą czego. Tylko matowy monitor.

    Dobre dla kobiet, mogą się cały dzień przeglądać ;)

  • 13. Data: 2012-01-22 19:02:30
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (22.01.2012 19:49), Rafal Lukawski wrote:

    > Dobre dla kobiet, mogą się cały dzień przeglądać ;)

    A tak na serio, to czemu jest takie parcie producentów na ekrany
    błyszczące? Czy to jest jakoś znacząco tańsze w produkcji czy co?

    p. m.

  • 14. Data: 2012-01-22 19:07:14
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    On 2012-01-22 20:02, mvoicem wrote:

    > A tak na serio, to czemu jest takie parcie producentów na ekrany
    > błyszczące? Czy to jest jakoś znacząco tańsze w produkcji czy co?

    moda/marketing. De facto ogranicza sie to do powloki ochronnej nad
    wyswietlaczem. Tak czy owak matowe maja sie dobrze, co jak co, do pracy
    blyski swiatka z otoczenia nie sa potrzebne.

  • 15. Data: 2012-01-22 19:08:41
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "mvoicem" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > A tak na serio, to czemu jest takie parcie producentów na ekrany błyszczące?
    > Czy to jest jakoś znacząco tańsze w produkcji czy co?

    Moda. Tak samo jak telefony z ekranem dotykowym.

  • 16. Data: 2012-01-22 20:42:31
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    qwerty wrote:
    > Użytkownik "mvoicem" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Moda. Tak samo jak telefony z ekranem dotykowym.

    zdaje sie że błyszczące są tańsze w produkcji.

  • 17. Data: 2012-01-22 20:57:03
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-01-22 21:42, Użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > zdaje sie że błyszczące są tańsze w produkcji.

    Z powłoką na tanich panelach kolory są pełniejsze jak na drogich.
    Przyczyna wciskania ich jest więc tylko i wyłącznie finansowa.

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2012-01-23 13:16:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marek Dyjor" jfhdv1$697$...@n...task.gda.pl

    [..]

    > dwie toshiby (mocne) jedna pracowała chyba 3 lata non stop!!! z zamknięta

    [..]

    > Obawiałbym sie jednak sprzętu z niskiej półki

    [..]

    A jest coś niższego od Toshiby?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 19. Data: 2012-01-23 13:45:19
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    > "Marek Dyjor" jfhdv1$697$...@n...task.gda.pl
    >
    > [..]

    > [..]

    > [..]
    >
    > A jest coś niższego od Toshiby?

    napisał że "mocne", może toshiby z niższej półki też odradza

  • 20. Data: 2012-01-23 15:24:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "boxfish" jfjo95$t92$...@i...gazeta.pl

    > napisał że "mocne", może toshiby z niższej półki też odradza

    Chyba, że tak. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'