  • Data: 2010-05-10 06:26:33
    Temat: Re: [OT]gałki do podwójnych potencjometrów
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 09 May 2010 23:31:25 +0200, Konop wrote:
    >Wiesz, mówię, że pisałem to żartując :). Szczerze mówiąc, nie używałem
    >nigdy takiego potencjometru i się mu nie przyglądałem... Moje założenie
    >było takie:
    >- z boku wygląda to tak:
    >
    >--===| (cieńsza oś, dalej grubsza i potencjometr...)

    No i tak to wyglada, tyle tylko ze wewnetrzna os jak w normalnych
    potencjometrach jest zabkowana na koncu, a i zewnetrzna ma jakies
    wyciecia. Jak galka ma pasujace wystepy to wszystko pieknie sie kreci,
    ale wiertarka tego nie zrobisz.

    >Gałki z dociskiem byłyby super :)... A takowe są, więc czemu nie
    >spróbować?? :D

    jest sporo rzeczy ktore w takiej galce moga zniszczyc ten piekny
    pomysl. np metalowa tulejka, zbyt cienka zeby ja przewiercic.
    Albo z gwintem na te srubke, , ktory sie niebezpiecznie skroci.
    No i wysokosc.

    Wiec mimo ze pomysl nie jest taki glupi, to lepiej skorzystac z
    gotowej.

    P.S. Jest jakas norma na te oski ? Bo wydaje mi sie ze jest raptem
    kilka typow.

    J.