  • Data: 2004-06-24 13:37:13
    Temat: Re: OT,flejm czytnikowy
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zbigniew Sikora wrote:
    > Użytkownik "Andrzej Bursztynski" <_...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Ależ proszę...
    > Zapewniam Cię, że gdyby sprawa sprowadzała się do trzech kliknięć, to w
    > ogóle nie byłoby tego wątku. Więc Twoje wrażenie, że więcej czasu poświęcam
    > na odpowiadanie, niż na zrobienie porządku z czytnikiem, było złe.

    Odniosłem zupełnie inne wrażenie. Chyba, że masz gotowe wzorce odpowiedzi
    na flame'y i tylko trzy razy klikasz przy każdej - to gratuluję bo
    mistrzostwo świata mieć na Usenecie na wszystko od ręki gotową
    odpowiedź i to pod "klikiem" -)

    A kultura wypowiedzi zaiste świadczy o piszących, czy to jest ciekawe
    doświadczenie - śmiem wątpić, mnie po prostu odreagowywanie własnych
    (kompleksów, problemów, itd) przez ludzi na News'ach przestaje dziwić, śmieszyć
    czy interesować - jest beznadziejne nudne.

    --
    Andrzej Bursztynski, My personal opinions are just mine
    -dodaj imię kropeczka nazwisko małpa i masz adres pocztowy-