  • 1. Data: 2024-01-31 16:00:34
    Temat: [OT] - całkowity OT :-) Szukam piosenek L. Niedzielskiego
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    Może ktoś ma w prywatnym archiwum piosenki ze Studia 202. Komentował
    je chyba Leszek Niedzielski. Chodzi mi tylko o 2 piosenki.
    Parodiowanie "Oczi cziornyje" i "Nie było ciebie tyle lat". No
    chyba, że jest więcej takich parodii.
    Jutuby milczą w tym zakresie.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 2. Data: 2024-01-31 19:19:28
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:updna5$dn3$1$sp2scf@news.chmurka.net>
    user Zbynek Ltd. pisze tak:

> [...]
    > je chyba Leszek Niedzielski. Chodzi mi tylko o 2 piosenki.
    > Parodiowanie "Oczi cziornyje" i "Nie było ciebie tyle lat". No

    może Chomik? istnieje jeszcze?

    ja szukam reklam

    spokojnie kapitanie a na kolacje będzie pyszna szarlotka
    i jak doktor Karinka reaguje na podryw zaproszenie do kina.
    ci co budowali reaktor jądrowy w kurniku
    i odcinki Przykrego inspektora Niezależnego.

    Mój umysł nie obejmuje jak mozna było tego nie zaarchiwizować jako
    Polskie Radio soundrack czy coś wtym stylu. Tyle terabajtów dysków
    teraz mamy.

    Karinkę to znajde, mam gdzies w domu ma hdd
    chyba, że szybciej pójde boso.

    --
    Piter

    #jebac fliperów pasozytów hieny cmentarne

  • 3. Data: 2024-01-31 19:38:33
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 31.01.2024 o 19:19, PiteR pisze:
    > ja szukam reklam

    A ja bajki/dobranocki "Śmieć papierek" :)

    Robert

  • 4. Data: 2024-01-31 21:34:41
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    On 2024-01-31 16:00, Zbynek Ltd. wrote:
> [...]
    > chyba Leszek Niedzielski. Chodzi mi tylko o 2 piosenki.
    > Parodiowanie "Oczi cziornyje" i "Nie było ciebie tyle lat". No chyba, że

    popytaj na forum unitraklub

    BTW
    np. Andrzeja Garczarka brak na YT
    kiedyś na spotify znalazłem

    Włodek

  • 5. Data: 2024-01-31 21:58:40
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:upe43a$i3m$1$Robert_W@news.chmurka.net>
    user Robert Wańkowski pisze tak:

    > A ja bajki/dobranocki "Śmieć papierek" :)
    >

    > Robert

    Dam sobie pobcinać, że teraz ostatnie 8 lat
    Wąsiki nagrywali wszystkie radia i Tefałeny.
    Na to twarde dyski się znalazły.

  • 6. Data: 2024-01-31 23:28:58
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 31.01.2024 o 21:34, Włodzimierz Wojtiuk pisze:

    > popytaj na forum unitraklub
    >
    > BTW
    > np. Andrzeja Garczarka brak na YT
    > kiedyś na spotify znalazłem

    https://www.youtube.com/results?search_query=garczar
    ek

    A dla wątkotwórcy.
    Kabaret Elita zaśpiewał kalifornie.
    https://www.youtube.com/watch?v=5pjhdADNLzg
    Jan Kaczmarek zaprezentował harcerskie tłumaczenie znanej
    piosenki po francusku.
    https://www.youtube.com/watch?v=ZBEuEnB5cYg

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2024-02-01 14:35:30
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    RadosławF napisał(a) :

    > https://www.youtube.com/results?search_query=garczar
    ek

    Raz na dłuższy czas warto jeszcze raz sprawdzić na YT, bo jednak
    ludzie wgrywają swoje archiwalia. Tak kilka razy natrafiłem na
    szukane piosenki.

    > Jan Kaczmarek zaprezentował harcerskie tłumaczenie znanej
    > piosenki po francusku.
    > https://www.youtube.com/watch?v=ZBEuEnB5cYg

    No nie bałdzo. To Kolega Kierownik tłumaczy :-)

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65